Gå til innhold

Spørsmål angående Gamer Bærbar PC

Vietpride

Anbefalte innlegg

dessverre er det ikke mulig. X200 er en ren gamer laptop og derfor er 17" best egnet.

ah... ok... Det er sååå vanskeligt å velge en laptop man blir fornøyd med når det er så mangen forskjellige varianter og muligheter hehe... Men akkuratt nå så står Toshiba x200 på førsteplass på lista mi =)

Går selv 2. året på videregående (studiespesialisering, altså almenn for dere gamlinger som ikke visste det) og jeg skal invistere i en sekk som gjør det lettere og ikke minst tryggere å ta den med seg rundt omkring.

Det er fullt mulig å ha denne som en "skole/kontor" pc også. Skriver mye på denne i sammenheng med skole (altså lekser, powerpoint fremvisning etc). Den er gansky handy fordi det følger med en fjernkontroll som du kan bruke under ppt fremføringer.

Oh nice, du går på videregående jah... Jeg vet hva studiespesalisering er hehe, jeg er nokså yngre enn deg da =)

Jah ppt blir brukt mye på skolen, kanskje jeg skal sikte mot Toshiba x200 da =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Regna med at du ikke var gamle karen, tenkte mere på de andre på forumet som er ferdig utdannet. Er jo ny skole reform tross alt :p

Hehe... Men jeg vil takke deg for alt informasjonen du har gitt og tips og sånt, håper jeg kan spørre deg om ting og tang når det gjelder PC-er i framtiden =)

Lenke til kommentar
Regna med at du ikke var gamle karen, tenkte mere på de andre på forumet som er ferdig utdannet. Er jo ny skole reform tross alt :p

Hehe... Men jeg vil takke deg for alt informasjonen du har gitt og tips og sånt, håper jeg kan spørre deg om ting og tang når det gjelder PC-er i framtiden =)

Ingen problem. Det er derfor vi har et slikt forum, for å hjelpe :)

Du skal bare spørre, så nå får du ha lykke til med valget ditt !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...