Gå til innhold

Korleis installere GCC i openSUSE?

Arne

Anbefalte innlegg

Hei!

Eg har lasta ned GCC-4.2.2 til PC-en min, og eg lurar på korleis eg installerar det? Eg får ikkje noko fornufteg ut av dokumentasjonen, og det er så mange filar å finne fram i at det er heilt fælt! :)

Er det nokon som har ein liten guide?

PS: Hadde vore fint om eg kunne få fikse det med miljøvariablar i tillegg, slik at eg kan bruke GCC over alt.

Mvh

Arne

EDIT: Og forresten, så lurer eg på korleis eg kan mounte ein disk i openSUSE, dette vart ikkje gjort då eg installerte, og eg har to partisjonar som eg har windows på som eg ikkje får tilgang til no, og dette er litt irriterande.

Endret av Arne
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruk yast du, pakkesystemet ditt. Det å laste ned kildekode og kompilere osv. fra den er mye, unødvendig jobb. Nå bruker jeg ikke og har aldri brukt openSUSE, men åpne yast, finn gcc pakken og installer den.

For å montere windows partisjoner må du laste ned ntfs-3g (For å få skrivetilgang). Deretter kan du skrive, i terminal, som super-user.

mount ntfs-3g /dev/<windowspartisjon> /mount/<monteringspunkt>

Eventuelt kan du legge det inn i /etc/fstab

Har dessverre ikke tid til å gå lenger inn på det nå, men kan komme med mer om ønskelig da jeg kommer hjem fra skolen.

Lenke til kommentar

Forresten, eg fekk ikkje heilt til det med mounting. Eg sit no på ubuntu 7.10, men eg finn ikkje heilt ut av det.

Kan du gi eit døme på kva eg kan skrive for å mounte? (Eg har installert ntfs-3g)

Når eg går inn på /media, så får eg opp sda1 og sda2, men når eg går inn på dei, så står det at mappa er tom, men eg har ikkje formatert... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...