Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

3 av 4 har hatt sex med eksen. Hva med deg?

L4r5

264 stemmer

1. 1. Har du hatt sex med en eks?

• Ja, til og med når jeg var i et nytt forhold.
      15
    • Ja, men ikke når jeg var i et nytt forhold.
      63
    • Nei
      90
    • Jeg har ikke noe eks
      96

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nok det ja, og er ikke særlig stolt over det for jeg var i et nytt forhold da det skjedde. Ærlig (og dum) som jeg var, fortalte jeg den daværende dama om dette. Hun tilga meg faktisk, for hun skjønte at det var mest eksen min sin feil. Det var vel forsåvidt sant. Det tok dog en tid før hun kom over det, og jeg tror absolutt at jeg var VELDIG heldig akkurat der.

Personlig hadde jeg kastet dama mi på dør om hun hadde fortalt meg at hun hadde hatt sex med hvem som helst annen enn meg. Tror ikke jeg er alene der.. Når jeg tenker meg om, så gjorde jeg det nesten to ganger mot samme kjæresten. Men samvittigheten fikk meg heldigvis på bedre tanker den andre gangen :)

Edit: For moro skyld kan jeg vel nevne at eksen in question var utrolig dårlig i senga, mens den daværende kjæresten min var så heftig kinky og deilig som bare fy.

Nei, det er ingen logikk i hva jeg gjorde :p

Endret av V36a
Lenke til kommentar
Nei. Er man ferdig så er man ferdig.

Nei? man kan ha ekstremt god sex selv om man ikke passer sammen som par er min erfaring

Ja, mulig det, men for meg blir det nei. Ser ingen grunn til å ha denne "fantastiske supersexen^2" der hvor den ene parten kan ende opp med å tape på det.* Da tar jeg heller steget videre med ei ny ei.

Sex for første gang med ny person uten noe buhu-risiko > all.

*Snakker om post-forhold.

Endret av Jan-Erik
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...