Gå til innhold

Word åpner PDF filvedlegg i eposten istedenfor adobe reader .


mpeg

Anbefalte innlegg

Heisann.

Lurer på om om noen vet hvordan man får gjort om til at adobe reader åpner PDF filene som kommer som E-Post vedlegg? Nå er det Word som de åpnes i, men jeg vil gjerne ha adobe reader som standard.

Har nemlig en maskin stående med windows 2000 som dette problemet er på.

På forhånd takk :)

 

Mvh Mpeg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du åpner en PDF fil på PC-en, åpnes den automatisk i Word da også?

Hvis dette er tilfellet, så høyre klikker du på ei slik fil. Open With - Choose Program... - Velg Adobe Reader - Marker "Always use the selected program to open this kind of file" - Trykk 'OK'.

 

Se om det hjelper.

Lenke til kommentar
Når du åpner en PDF fil på PC-en, åpnes den automatisk i Word da også?

Hvis dette er tilfellet, så høyre klikker du på ei slik fil. Open With - Choose Program... - Velg Adobe Reader - Marker "Always use the selected program to open this kind of file" - Trykk 'OK'.

 

Se om det hjelper.

 

Heisann.

Takk for svaret.

Det jeg må gjøre når jeg får et PDF vedlegg, er å lagre den på feks. skrivebordet. Da ligger den der med et Word ikon. og ja, den åpnes i word hvis jeg bare klikker på den. Det jeg har måtte gjøre,er å høyre klikke å åpne den i Adobe reader.

Men jeg skal prøve det du foreslår i morgen ( har maskinen på jobben). Håper det kan løse problemet.

Takk skal du ha.

 

Mvh Mpeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...