Rapide- Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg vurderer å kjøpe meg en bærbar pc fra Sverige, men hørt noen rykter om at dette vil medføre problemer med at de bruker andre strømuttak enn oss? Finnes det evt overganger for slikt ? Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Svenskene har samme type kontakter som oss, tastaturet derimot er ikke identisk. Lenke til kommentar
seidon Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 ikke kjøp pc fra sverige. siden den svenske krona er svakere en den norske lurer det mangen til og tor at prisen er lavere. MEN prisen er noe lunde likt som i norge, du kan kanskje være heldig og spare 500kr på en maskin. Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Kjøp heller fra USA.Jeg vet om en butikk som sender til Norge. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Kjøp i Norge, så får du 5 års reklamasjons rett....nuff said. Lenke til kommentar
Rapide- Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Kjøp heller fra USA.Jeg vet om en butikk som sender til Norge. Ekstra garanti-tid hjelper jo svært lite så lenge det ikke finnes noen leverandører i Norge som kan tilby de produktene jeg er på jakt etter:P Derfor jeg må til Sverige for å kjøpe dette ... Tastatur tror jeg stort sett går greit. Expert har tatt inn en del bærbare PC-er med svenske tastatur, tror ikke det blir noe problem Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hva pc skal du kjøpe? Lenke til kommentar
Rapide- Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Hva pc skal du kjøpe? LG TX Express laptop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå