b-real Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Mens jeg venter på unreal2 så spiller jeg en sang: Lately things won't go my way. Lately everything is grey. It feels like something. It feels like.. nothing So I came to find. To end up this way. Feeling like I'm god. Feeling there's no way. So I came to find. To end up this way. Feeling like I'm god. Feeling there's no way. So I'm angry for today. Anger's the only thing I've made. It feels like something. No it's.. nothing. So I came to find. To end up this way. Feeling like I'm god. Feeling there's no way. To live this way. Hating, feeling, falling to the Place where people haunt me I can't Help but keep from falling to the Place where people call me I can't Wait to give them these feelings of hating. Deep down inside me to all to take. Ripping at me. They're ripping at me. Ripping at me. So I came to find. To end up this way. Feeling like I'm god. Feeling there's no way. (Hating, feeling, falling to the Place where people haunt me I can't Help but keep from falling to the Place where people call me!) Genial sang...KoRn - "No Way" Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Få få få ftp axx axx straks straks straks Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2003 Få få få ftp axx axx straks straks straks I have no place to hide.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Vell jeg har ventet på det helt siden jeg fikk UT jeg. Digger de "Dype-veggene" som kommer i spillet. Det blir digg :) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Får vel ta en KoRn-favoritt, jeg også: younahrrradgnapradgna! yudago, takarrudayudagorrra [etc etc] Twist, twist, twist Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Er det bare meg som synes Korn er dårlig? Det minner meg om BRÅK.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 CFD: det er nok bare du ja! KoRn er NICE! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Screenies er oppe. Forbannade svensker. http://www.webhallen.com/pic.php?_id=3275&_pic=1 Edit: Nei, vent nå litt. De er vel ikke nye? Disse er iallefall nye (fltrls er ikke nuked): http://users.pandora.be/nirvana/ut2/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2003 Får vel ta en KoRn-favoritt, jeg også: younahrrradgnapradgna! yudago, takarrudayudagorrra [etc etc] Twist, twist, twist Jah..Også den på Freak on a leash...Den er genial. CFD: jeg vil ikke kalle det bråk. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Nei, CFD. Det er ikke bare som synes at Korn er dårlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå