Dragavon Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Netshop sier de ikkje vil ta inn DFI mere. SHG har ett begrenset utvalg. Kor kan en blodfan som skal kjøpe ny innmat til Lian LI kabinettet sitt på best måte få tak i DFI-hovedkort? DFI Lanparty er og blir førstevalget Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Annbefaler danmark, men det kan være litt stress med betalingen om de ikke tar visa. Se DFI sine egne sider for forhandlere i sverige og danmark. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Ligger endel på ebay. Spessielt i stores. SÅ frakta var på $55 for et av dem der. Er ikke så veldig langt over norsk frakt Endret 18. oktober 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Hvilken socket? Det har eg vel ikkje bestemt meg for vel. Det er uansett ikkje interesant i forhold til det eg spør om, eg er ute etter en butikk som fører bortimot alle kort fra DFT og som sender til Norge. Om det blir AM2+ og Phenom eller s775 og Yorkfield er helt i det blå ennå Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Klart det har noe og si. Kanskje du ville ha 939 for alt jeg visste. En butikk som fører alt finnes ikke i norge i hvertfall. Ebay fører alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå