UrgeLoL Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Noe for enhver. Street Fighter 4Development has just begun and the release of the game is more than a year away. No platforms are yet confirmed - a highly stylised animated concept trailer of Ryu and Ken fighting was shown, but no game footage. Ace Attorney: Apollo Justice A new character and new series starring a rookie lawyer. Phoenix Wright makes an appearance but is not the lead character. Made specifically for DS. Lost Planet (PS3) Avaialable early next year and will include all bonus characters from the PC version and extra downloadable content from the 360 version making it the complete package. Made possible with Blu-ray. 16 player online over the PSN. Dark Void A new sci-fi action-adventure IP. Trailer showed third-person and air-vehicle gameplay with a character wearing a steam punk jetpack, skydiving and landing in the cockpit of a gyroscopic aircraft, and then jumping and climbing through airbase fortesses. Super Street Fighter 2 Turbo HD (Xbox Live Arcade) The game will feature a spectator mode and is scheduled for a 2008 while the team try and get zero lag for the online mode. Also features stat tracking and widescreen. Original music from Street Fighter 2 will be used, plus remixed versions of all those tunes. Wii Love Golf From the Everybody's Golf team comes a cutesy golf sim, that looks slightly more technical than the PlayStation versions. Players can fade or draw the ball by twisting the Wii-mote when taking a swing. We'll have more from our man in London later. Kilde Endret 17. oktober 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Vet du om det er Lost Planet som skulle være den store nyheten til ps3 ? Leste noe om at Capcom skulle komme med noe ps3-eiere kan glede seg til. Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Dark Void høres spennende ut. Det er verdt å merke seg at Wii love golf utvikles av Camelot. Blant de golfspillene de har laget før finner man Hot Shots Golf til PS1 og Mario Golf til N64, GC, GBC og GBA. De har med andre ord nok av erfaring når det gjelder golfspill. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Ser frem til Street fighter 4:) Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Super Street Fighter 2 Turbo HD? Er dette Super Street Fighter 2 Turbo HD Remix eller enda et Street Fighter spill for Xbox Live? Hvis det er det så skal vel det komme til PS3 også, eller? Lost Planet kan neppe være den store nyheten. Et år gammelt spill er ikke akkurat fantastiske nyheter da det kommer nok av nye topptitler framover. Likevel er det et godt spill. Dark Void høres lovende ut. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 I tillegg så kan det jo nevnes att Capcom holder på med en oppfølger til Bionic Commando som vil komme til PC, PS3 og 360, Lanseringsdato er ikke bestemt. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 eg trur det blir ein nyheit om RE5...sony har kjøpt opp Capcom og RE5 blir ekslusivt.. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 YEAY Lost Planet te PS3! Nå blei jeg glad. Dette spillet har jeg hatt lyst på sia første trailer for mange år siden:) Lenke til kommentar
zeox Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 jeg er svak for alt som har med steampunk å gjøre, så Dark Void høres kult ut er fortsatt noen annonseringer som er under embargo såvidt jeg vet Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Herre, endelig noe stort å se frem til i flere år fremover. StreetFighter IV, så herlig. Håper det blir en Wii tittel da Lenke til kommentar
JRL Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 SF4! Fikk nesten hjerte stopp når jeg så det! Får håpe di holder seg til 2d og glemmer 3d. Vist ikke må jeg vel holde meg til SF 3rd strike. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Street Fighter IV blir knall. Og Super Street Fighter 2 Turbo HD til XBLA. Birger Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 SF4! Fikk nesten hjerte stopp når jeg så det! Får håpe di holder seg til 2d og glemmer 3d. Vist ikke må jeg vel holde meg til SF 3rd strike. Fikk nesten hjertestopp jeg å! Shit traileren var bra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Ace Attorney: Apollo Justice! Ble ferdig med nr. 3 i går, og fant ut at nr. 4 ikke har engelsk tekst. Så gleder meg til dette. Endret 18. oktober 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 SF IV? Viste ikke at det var laget noen SF III, hvilken platform var det laget for? Lenke til kommentar
JRL Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 SF IV? Viste ikke at det var laget noen SF III, hvilken platform var det laget for? Arcade. DC. PS2. XBox. Ikke sluppet i europa Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Om dette er ekte, ser det ut som om Capcom sliter litt med PS3 .. Men tipper det er fanboy vås! Og om det er ekte så har vel Capcom ennå godt med tid å pusse på PS3 versjonen.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Det der er nok ikkje rettferdig for spillet, her er fleire bilder fra den tidlige utgaven til PS3, og det ser ikkje så dårlig ut på bildet over her da. EDIT: Bildet over her dukket faktisk opp under denne miksen her.. Så blei eg fakisk litt overrasket Endret 20. oktober 2007 av Mala Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det der er nok ikkje rettferdig for spillet, her er fleire bilder fra den tidlige utgaven til PS3, og det ser ikkje så dårlig ut på bildet over her da. EDIT: Bildet over her dukket faktisk opp under denne miksen her.. Så blei eg fakisk litt overrasket Godt det ikke er final.. for det så rævva ut i forhold.. men på de andre shotsa ser det jo veldig godt ut! Bare den Walkeren de sliter litt med.. evnt. har utsatt å piffe opp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå