Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Oslo-folk har fått parasitt i drikkevannet

AlleDager

Anbefalte innlegg

Enkel løsning: Drikk øl istedet.

Jeg måtte gjorde det i går, i mangel på annet å drikke. Plager meg ikke noe særlig akkurat.

edit:

Hahaha @ innleggene til AlleDager. [skryte]Høhø jeg ser på meg selv som godt trent derfor blir jeg ikke sjuk, høhø[/skryte]. Dummeste jeg har hørt på lenge.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hørte om en kar som kjøpte 85 liter vann på nærbutikken min. Han føler seg kanskje litt dum nå som vannet er i orden igjen.

Omtrent som gærningene som gravde seg inn i fjellene med årevis med rasjoner og planer om en "New world order" etter nyttårsaften 99/00. Også stikker de hodet ut første nyttårsdag og ingenting har skjedd. Nedtuuuuuuuuuur.

Lenke til kommentar
Men AlleDager får fortsatt noen spennende dager i møte, det tar en stund før man blir syk vettu.

hehe ser ut til å ri av bølgen elegant!

Selvsagt, konklusjonen rundt dette er vel at det aldri var farlige nivåer med parasitter i vannet i det hele tatt. Noen har kanskje fått i seg for mye, men dette skjedde før kokeanbefalingen trådde i kraft.

Uansett, er det tross alt bedre å gå ut med slike varsel fremfor å risikere en "epidemi". Problemet er bare at media hausser det opp så helt sinnsykt at sarte sjeler får helt sjokk og blir hysteriske. I går husker jeg en eller annen TV-stasjon omtalte saken med at "Kokepåbudet er opphevet". Da kan man jo begynne å lure, noe påbud har det aldri vært snakk om!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...