Deadringer Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Enkel løsning: Drikk øl istedet. Jeg måtte gjorde det i går, i mangel på annet å drikke. Plager meg ikke noe særlig akkurat. edit: Hahaha @ innleggene til AlleDager. [skryte]Høhø jeg ser på meg selv som godt trent derfor blir jeg ikke sjuk, høhø[/skryte]. Dummeste jeg har hørt på lenge. Endret 19. oktober 2007 av Nyhus Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 "Danger" is my middle name! No wait, it's "Dager", damn! Jeg tror heller ikke det er så fryktelig farlig, men jeg tar ingen unødige risker. At salaten min er skylt i vann som kanskje har noen parasitter i seg, det anser jeg ikke som en risiko. Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Yo har ennå ikke fått noe symptomer,plager osv. WOHO Bad guy wins!" Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 nå kan vannet drikkes igjen! link Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Men AlleDager får fortsatt noen spennende dager i møte, det tar en stund før man blir syk vettu. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hørte om en kar som kjøpte 85 liter vann på nærbutikken min. Han føler seg kanskje litt dum nå som vannet er i orden igjen. Omtrent som gærningene som gravde seg inn i fjellene med årevis med rasjoner og planer om en "New world order" etter nyttårsaften 99/00. Også stikker de hodet ut første nyttårsdag og ingenting har skjedd. Nedtuuuuuuuuuur. Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Men AlleDager får fortsatt noen spennende dager i møte, det tar en stund før man blir syk vettu. hehe ser ut til å ri av bølgen elegant! Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Men AlleDager får fortsatt noen spennende dager i møte, det tar en stund før man blir syk vettu. hehe ser ut til å ri av bølgen elegant! Selvsagt, konklusjonen rundt dette er vel at det aldri var farlige nivåer med parasitter i vannet i det hele tatt. Noen har kanskje fått i seg for mye, men dette skjedde før kokeanbefalingen trådde i kraft. Uansett, er det tross alt bedre å gå ut med slike varsel fremfor å risikere en "epidemi". Problemet er bare at media hausser det opp så helt sinnsykt at sarte sjeler får helt sjokk og blir hysteriske. I går husker jeg en eller annen TV-stasjon omtalte saken med at "Kokepåbudet er opphevet". Da kan man jo begynne å lure, noe påbud har det aldri vært snakk om! Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Men AlleDager får fortsatt noen spennende dager i møte, det tar en stund før man blir syk vettu. hehe ser ut til å ri av bølgen elegant! På tv sa da parasitten fint kunne formere seg i tarmen så du er nok ikke fri enda. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Drakk vann som om det stod på livet da jeg var ute av Oslo i helgen. Godt å komme hjem til friskt vann, selvom vi har 5 liter vann i kjøleskapet nå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Ja sånne som han som kjøpte 85l vann her i nærheten..hva skal han gjøre med 85 liter vann i kjøleskapet nå, liksom? Stakkars fyr Endret 22. oktober 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 dakar osloværinger *trøste, trøste* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå