Gå til innhold

Telenor vil ta betalt for sms-kvittering fra 1.april i år.

Anbefalte innlegg

Hei!

Eg vil gjerne vite dykkar kva dykk meiner om dette.

Her finner dykk ut det Telenor har skrevet på sine Internett sider.

Sjølv avviser Telenor Mobil sin informasjonsjef Sigurd Sandvin at prishoppet kommer som ein reaksjon på Post- og Teletilsynets vedtak om at Telenor Mobil må redusere sine priser på SMS til andre operatører med 25 prosent. I denne artikkelen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bryr ikke meg, jeg bruker aldri leveringsrapport uansett. De jeg sender melding til har iallfall på mobilen minst en gang i uken :)

Og hvis det er en superlivsviktig melding så kan jeg jo skru på leveringsrapporten.

Hadde vært anderledes hvis vi var i USA, der forsvant vel ca 75% av tekstmeldingene hvis jeg ikke husker helt feil. Litt kjipt med SMS da.

Men uansett, skjønner ikke helt de som skriver at nå leveringsrapport liksom er det mest nyttige med hele SMS.

Dessuten kommer vel de andre leverandørene etter, også NetCom og de i NetComs nett tipper jeg.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg bruker alltid leveringsrapporter, og er blitt "avhengig" av dette.

Derfor synes jeg det er totalt "høl i huet" at Telenor nå skal ta seg betalt for dette.

Jeg er riktignok kunde hos Chess, men siden de benytter Telenors nett, blir vel belastningen med dette gjeldende for meg også... :grumpy:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Altså, jeg også har pleid å bruke leveringsrapporter til vanlig, men har selvsagt skrudd det av nå. Det er ikke verdt å betale så mye penger for det, men det er vannvittig kjekt syns nå jeg. Og jeg er vannvittig irritert på at Telenor stadig gjør tidligere gratistjenester til betalingstjenester. Utrolig trått.. Jeg trodde dette kom som en følge av konkurransen på SMS prisene, men telenor tar jo fortsatt en krone per melding! Nok en grunn til å mislike telenor STERKT.

Lenke til kommentar

Såvidt jeg husker så satt telenor ned prisene på sms en liten stund og for å kompensere med "tapet" så sa dem at kvitteringer skulle koste 1kr.

Men så satt de opp prisene igjen..

Personelig har jeg utnyttet kvittering helt til 1.april..

Jeg blir rett og slett lei meg..

Visste dere at Telenor og NetCom ikke er interrissert i å bygge ut dette "3G" nettverket ?

Det er fordi dem skal sluke mest mulig ut av sms markedet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...