Eriqo Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hallo! Trenger litt hjelp her. Min X360 vil ikke spille gamle Xbox spill. Finner ingen Udate på marketplace. Så jeg gikk in på xbox.com og skulle bestille en slik CD som fikser dette problemet, men når jeg trykker på "Bestille disk" så skjer det ingenting. prøvd med annen nettleser og annen PC, men samme dritten skjer; INGENTING! Help? Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Bare sånn for sikkerhetsskyld; Du har prøvd å sette i en plate, og starte spillet? Oppdateringen kommer nemlig i det du booter spillet Sjekk også at det faktisk finnes en oppdatering til spillene dine: Linky Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Du kan også laste den ned og brenne den ut på en disk Endret 17. oktober 2007 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Bare sånn for sikkerhetsskyld; Du har prøvd å sette i en plate, og starte spillet? Oppdateringen kommer nemlig i det du booter spillet Sjekk også at det faktisk finnes en oppdatering til spillene dine: Linky Ja, prøvd med alle de gamle xbox spillene. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Har du satt inn spillene å vert på XBL uten at det har kommet update til spillet så finnes det nok dessverre ikke emulator for å spille det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå