Gå til innhold

Hvorfor ler man av alt når man er trøtt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det spørs veldig på omstendighetene og personene både rundt deg og din egen personlighet...

men hjernen fungerer ikke optimalt når man er trøtt, så det kan ha noe med at man under festlig lag ikke tenker like logisk som ellers, og dermed kan dårlige vitser bli ganske bra og lignende

Lenke til kommentar
Jeg blir ikke lattermild når jeg er trøtt. Jeg er vel egentlig bare... eh, trøtt.

Det er snakk om for de som er oppe så sent om kveldene og nettene at de blir trøtte, ikke når man står opp tidlig om morgenen for å se barnetv.

*springe før du kaster ting etter hodet mitt*

Lenke til kommentar
Jeg blir ikke lattermild når jeg er trøtt. Jeg er vel egentlig bare... eh, trøtt.

Det er snakk om for de som er oppe så sent om kveldene og nettene at de blir trøtte, ikke når man står opp tidlig om morgenen for å se barnetv.

*springe før du kaster ting etter hodet mitt*

Nå ser jeg faktisk på barnetv da :) .

Lenke til kommentar

Syns det aklla sier høres logisk ut. Tror det kalles overtrøtthet, slik at hjernen ikke jobber like effektivt fordi den er trøtt og sliten etter en lang dag. Jeg tror den tolker ting annerledes og sender ut forskjellige signaler enn de vanlige.

Jeg opplevde det her om dagen. Snakket med venninne på MSN rundt 2230 tida, og jeg var ganske trøtt siden jeg står opp veldig tidlig om morgenene og jeg husker at jeg kom med elendige vitser og humor som jeg ellers ikke bruker. Hun er heldigvis vant til det, så tok seg ikke nær av det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...