Gjest Gjest_Hjelp?_* Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 For noen dager siden så satt jeg bare å leste litt her på forumet ved kjønnssykdommer og fant en link til en kjønnssykdom linken var fra wikipedia men finner den ikke igjen, Jeg har noen sånne "klumper" på unnersiden av penishode, kanskje litt dårlig forklart men har noen en anelse på hva det er? Og hvordan jeg kan få det bort? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Store eller små? Hvite eller svarte eller brune? Tipper det er talgkjertler og ingenting å bekymre seg over. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Hjelp?_* Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Det sitter liksom på "undersiden" (se bildet, mongo bilde men bare for å vise xD) og de er vel egnetlig hvite.. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Hjelp?_* Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Bilde funka ikke xD kanskje det funker nå? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Det sitter liksom på "undersiden" (se bildet, mongo bilde men bare for å vise xD) og de er vel egnetlig hvite.. Som olsen sa talgkjertler, kuken din kommer til å dette av om 14 dagers tid... Sorry. Endret 17. oktober 2007 av BigJaffa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå