IntelAmdAti Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 den viften er det sikkert mange som liker godt å briefe med, er sikkert mange som synes det er dritkult å ha ett grafikkort som bråker mye. Lenke til kommentar
stoy Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 ja, det er det sikkert.. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 eh..jaha. Litt av noen argument du kommer opp med Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 heh, "nei jeg tror jeg går for et FX kort, det har jo en så sinnsykt bråkete vifte, gf 4 og ati kort'a er altfor stille" håper ikke det blir noen man kommer til å framstille i stede for ytelsen Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Da er det bedre å kjøpe et Abit OTES kort, så sparer du 3000,- Lenke til kommentar
Bach Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Ny artikkel på www.overclockers.com som bla. tar opp problematikken rundt benchmarking og mangelen på "virkelighetstester" når det gjelder directx 8.1 og 9.0. Men å lage et kort med en så bråkete vifte når hele industrien og de fleste brukerne tenderer i retning av støysvake løsninger (heldigvis!) er rett og slett dårlig. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 ...Saa mye som FX braaker, saa skulle man tro at det var en servermaskin (minner meg litt om de to nye serverene til HW.no ) Jeg kunne aldri tenke meg aa kjope et grafikk kort som braaker saa mye og koster noe inni granskauen mye. Det kan jo godt tenkes at ytelsen vil bli bedre etter som at de vil utvikle nye drivere og oppdatere dem, var det ikke det samme som skjedde med Radeon 9700 Pro, daarlig ytelse i begynnelsen? (mulig jeg husker feil) Frankie Singapore Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Egentlig så trenger du ikke noe som er så fryktelig mye raskere i spill enn det Radeon 9700 Pro er. Men jeg tror vi får se Geforce FX sin styrke i spill som Doom III og spill som vil støtte DirectX 9.0. Det som egentlig imponerer meg mest er realtime rendering mulighetene som Geforce FX klarer. Men nå er jo jeg en som ikke kjøper grafikk kort kunn for å spille heller da, for jeg driver også litt med 3DMax 5 i tillegg til å spille. Det eneste som bekymrer meg er vifte løsningen på Geforce FX. Problemet er at selv om du kan ta av den standard kjøleren, så vil den fortsatt ta opp 2 kort plasser. Men på en annen side så må du sikkert ha plassen under AGP ledig samme hva slags kjøling du skal ha. For skal du ha en stille kjøling, så faller valget ofte på vannkjøling, og da trenger du plasser under uansett til kjøleblokka. Men det er klart. For Geforce FX vil bli forbanna dyrt for meg. Først 4000kr for kortet selv, så må jeg svarte meg ut med 2-3000kr til for komplett vannkjølings kit! Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Å kjøpe FX for å skryte av lydnivået er det dummeste man kan gjøre, husker da en venn av meg skulle skryte av den nye Delta-vifta si siden den kjølte så bra. Nå bryr han seg ikke så mye om hvor mye den bråker, men er lut lei den p.g.a lydnivået. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 har en venn som sa for en stund siden "snart kommer det ett drittbra grafikkort som knekker alt og tar opp hele 2 slotter og er mye bedre enn de som bare trenger 1!" . Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Nå bryr han seg ikke så mye om hvor mye den bråker, men er lut lei den p.g.a lydnivået. Skjønte ikke den setningen der jeg.. Han bryr seg ikke om lydnivået, men vil kaste den fordi den har for høyt lydnivå? :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå