slideface Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 jeg har altså lyst til å få angel eyes til min 520. men jeg lurer på ossen det er å få de på? er det vanskelig? takker for svar. Lenke til kommentar
Frank Stokke Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 E34 du har? Er ikke vanskelig å bytte nei. Må bare av med grillen først. Da har du de fleste festeskruer tilgjengelig. Eneste som kan være litt knotete er en skrue på hvert blinklys på innsiden. Vanskelig å nå.. GS Bildeler har angel eyes til en billig penge. 3000 inkl. frakt. Lenke til kommentar
slideface Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 ja det er en e 34, så det er ikke så veldig vanskelig? trenger jeg noe spess verktøy? takker for hjelpen Lenke til kommentar
Frank Stokke Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Mener å huske at det holder med et par stjerneskrujern. Fordel med et kort et til skruen på blinklyset. Edit: Om du har mulighet til det, merk opp hvor de gamle lyktene lyser før du demonterer de (forutsetter selvsagt at de er riktig justert), så justerer du de nye etter denne oppmerkingen. Endret 17. oktober 2007 av Frank Stokke Lenke til kommentar
slideface Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 okey, takker. vet du/dere om et sted se selger angel eyes for litt under 4k? jeg skjønte ikke dritten av GS Bildeler. Lenke til kommentar
Frank Stokke Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 okey, takker. vet du/dere om et sted se selger angel eyes for litt under 4k? jeg skjønte ikke dritten av GS Bildeler. Skjønner ikke helt problemet.. Angel Eyes E34 Lenke til kommentar
slideface Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 jeg kommer bare opp til startsiden jeg. Lenke til kommentar
Frank Stokke Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 jeg kommer bare opp til startsiden jeg. Merkelig.. Jeg kommer til riktig side.. Men slik gjør du det: - www.gsbildeler.no - Nettbutikk - Søk på reg.nr. (søk på ditt reg.nr.) - "Tilbehør og ekstrautstyr, nytt og brukt - Lykter, senkesett, eksos, bilpleie, interiør, eksteriør +++" - Lykter Finner du ikke lyktene nå, klarer du heller ikke å skifte dem selv Lenke til kommentar
slideface Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 hehe.. fikk tak i det nå. takker for hjelpen!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå