Nylende24 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hei, Mitt navn er Thor Emil og spiller PS3. Jeg Hadde Telenor men har bytta til nexgentel. så når jeg bytta da, fikk jeg Nat-type 3. Jeg hadde ip 192.168.0.1, men i går så ble den 10.0.0.5 Jeg skal snart restarte routeren min å se hva som skjer da. Men kan noen av dere hjelpe meg me då få nat-type 2. for når jeg spiller RSV så blir jeg bare DC eller at det kommer opp feil 800...osv. og at rommet ikke finnes lengre når jeg søker etter rom :S Om dere kan noe om dette så blir jeg glad for all hjelp som kan føre til at jeg får nat-type 3. Msn er [email protected] om dere vil ha kontakt Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Kanskje du finner tips her https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=9433287 Lenke til kommentar
Nylende24 Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Kanskje du finner tips her https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=9433287 takker, trur det hjalp mye Lenke til kommentar
Nylende24 Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 ehm.. jeg finner den porten jeg skal åpne.. men det går ikke av en grunn? Jeg har D-Link som router.... Men nå rjeg serpå andre porter så kan jge stenge eller ååne dem.. men de fire inne på brannmuren in går ikke ann å åpne.. noen som kan hjelpe meg ? Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg bumper denne, håper kamerater min får fiksa det for å si det sånn... Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det er ganske vanskelig å hjelpe til med dette, siden hver eneste router har setup som ser annerledes ut i forhold til sin egen om man har gjort det på sin egen router Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Ja det er sant. Han har tenkt til å ringe og prøve å ordne med nextgentel i morgen. Han trenger liksom å åpne en port men får ikke til, så kanskje nextgentel kunne gjort det for han... Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ja, det skal funke å bare ringe nettleverandøren din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå