Caze Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Denne var skikkelig konge. Sånn ville jeg hatt EDIT: fant byggerens hjemmeside og satt inn et bedre bilde. Sjekk videoene!: http://www.mod-planet.com/index.php?module...&pageid=857 Endret 5. november 2007 av Caze Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Haha.. den var faktisk utrolig kul. Ser ut som en dings ifra sent 1800-tall... Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Den så ikke ut. Masse dill dall? Det skall jo være litt cleent også da Lenke til kommentar
Caze Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Den så ikke ut.Masse dill dall? Det skall jo være litt cleent også da Skal du ha "clean" (kjedelig) utseende kjøper du Lian Li. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Den så ikke ut.Masse dill dall? Det skall jo være litt cleent også da Skal du ha "clean" (kjedelig) utseende kjøper du Lian Li. Lian Li har ikke så cleen stil at det gjør noe da? Men Nexus Psile derimot, søk det opp på google!Du vill bli like overasket som meg Lenke til kommentar
Caze Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Å se på den var like spennende som å se maling tørke Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Å se på den var like spennende som å se maling tørke Hehe, du synes sikkert det Men påenget var hvor gjennomført og rent utsenet var. Får sånn Tysk fangeleir intrykk av den, med masse kraner og kobber rør :S Bare ett dusj hode som mangler Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg får litt sånn dampmaskin inntrykk av den... uansett godt gjennomført. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg får litt sånn dampmaskin inntrykk av den... uansett godt gjennomført. Det ligger nokk et godt stykke arbeid bak dette kabinettet ja Lenke til kommentar
Caze Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Litt Reodor Felgen stil over den... Lenke til kommentar
Bjonnar Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Litt Reodor Felgen stil over den... Det er vel Steampunk stilen. Tror det er en worklog her med den stilen. Sjekk ut mods'a på Steampunkworkshop.com, ganske tøft ja Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 noen som har link til modden direkte Lenke til kommentar
Caze Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Googlet "steampunk casemod" og den første jeg fant var denne: Se flere bilder her: http://www.datamancer.net/projects/engine/engine.htm Som den Sherlock Holmes jeg er, fant jeg den "originale" hjemmesiden til han som laget kabinettet (Korko_czong): http://www.mod-planet.com/index.php?module...&pageid=857 Den mannen har PEIL! Og han har smak... Endret 5. november 2007 av Caze Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Nydelig mod! Hadde passet perfekt i huset til mormor. Hvor kommer fyren som lagde det ifra? Så den merkelige skrifta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå