Marvil Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Finnes det noe program som er egnet til dette? Har noen musikkfiler på omtrent 2 timer hver som jeg kunne tenkt meg i bilen, men der har jeg kun mulighet for vanlige musikk-CD-er, så litt vanskelig å få presset dem innpå der. Så da har jeg disse valgene; Komprimere (lydtap) Dele opp (mer egnet?) annet? Noe programvare som kan hjelpe meg? Gjelder forøvrig ulisensiert musikk eller hva det heter, så slipper vi kommentarer på det. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 En lyd-cd kan kun inneholde et bestemt antall minutter musikk. Du kan komprimere til du blir grønn og blå uten at det hjelper. Bruk Audacity til å dele opp filene. Husk Lame MP3 Plug-in hvis utgangspunktet er mp3-filer. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Audacity er greit til å dele opp med ja, men det kan kanskje bli tungvint når du skal gjøre det veldig mange ganger. Eller kanskje ikke Lykke til Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 kjekluf; Det er jo et godt poeng, ja.. Får se på Audacity da. Takk for tipsene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå