Programvare Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Det har seg slik at jeg ikke får åpnet word. Når jeg trykker på ikonet så kommer "loading-screenen" opp og det begynner å loade, men det bare står sånn. Det skjer ikke noe mer. Den bare loader og loader og loader. Har latt den stå i en halvtime nå, men den loader enda. Har prøvd å åpne andre dokumenter o.l, men den bare loader. Jævla kjipt hvis jeg mister alle dokumentene mine. Det haster veldig fordi jeg har en svær skoleoppgave som skal være levert innen i morgen og jeg må få skrevet den. Hjelp! edit: Her ser dere problemet: Endret 18. oktober 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
saxin Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Da kan du bruke http://no.openoffice.org/ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Jaja, men jeg liker det ikke. Jeg så jævlig vant til Word så jeg orker ikke å sette meg inn i det. Andre forslag? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Har du restartet PC-en og prøvd å starte word igjen? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Har du restartet PC-en og prøvd å starte word igjen? Har jeg faktisk ikke tenkt på. Merkelig nok :!: Skal prøve nå edit: Det virka Takk norbat. Merkelig at sånt skjer helt uten videre Men nå må jeg se å få kommi i gang med den oppgaven Endret 17. oktober 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå