vinzenT Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hei Jeg er på jakt etter et bra bluetooth program til å overføre filer til og fra mobil med mere, da det som fulgte med USB Dongelen min var altfor buga og dårlig. Noen som har noen bra forslag, så er jeg taknemlig for svar Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Er ikke den integrerte i Windows grei nok da? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Eventuelt så pleier programpakken som følger med fra mobillevrandøren kunne gjøre dette for deg. Hva slags mobil har du? Lenke til kommentar
vinzenT Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Jeg har en samsung D500. Fikk ikke med noe programmvare. btw. Hvor finner jeg det som er innebygd i windows? EDIT: Fant den:P -vinzenT Endret 18. oktober 2007 av vinzenT Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Slettet... Endret 21. oktober 2007 av sn3ipen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå