Dagon Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Forza 2? Du starter med en dassbil, men etterhvert kan du trimme og style bilen slik at den kicker ass Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 si hva du har valgt/velger da.. =) (trenger egentlig og et nytt spill snart) Lenke til kommentar
kaken Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Grunnen til at jeg startet å spille MMO's var pga. "lag-en-character-du-utvikler"-opplegg, som jeg alltid har likt i RPG's. I MMO's får du dratt det ganske mye lenger enn i de fleste RPGspillene. Men ja, Mass Effect blir sikkert bra. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Om du liker litt hjernetrim i tillegg til å utvikle deg, kan jeg anbefale Puzzle Quest på Live Arcade. Et av de bedre "småspillene" jeg har prøvd. Lenke til kommentar
cornhoolio Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 si hva du har valgt/velger da.. =) (trenger egentlig og et nytt spill snart) Tror kanskje jeg går for Elder Scrolls IV: Oblivion, selv om jeg aldri har vært noen stor tilhenger av den sjangeren Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 si hva du har valgt/velger da.. =) (trenger egentlig og et nytt spill snart) Tror kanskje jeg går for Elder Scrolls IV: Oblivion, selv om jeg aldri har vært noen stor tilhenger av den sjangeren Drar du på Lefdal har de det til 199 Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 ja, det spillet har jeg selv syns det er dritfet, bra char making veldig bra skill og det der... mye egne valg i spillet og VELDIG fritt! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Oblivion er er ett flott spill, ja, men du bør vite hva du holder på med for å sette opp en litt ordentlig karakter. Heldigvis står alt du trenger å vite i håndboken. Les nøye gjennom den delen av håndboken, så burde du klare deg bra. Lenke til kommentar
cornhoolio Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 si hva du har valgt/velger da.. =) (trenger egentlig og et nytt spill snart) Tror kanskje jeg går for Elder Scrolls IV: Oblivion, selv om jeg aldri har vært noen stor tilhenger av den sjangeren Kan informere om at jeg gikk for Oblivion, og fikk ganske raskt bekreftet at dette spillet ikke var helt min type, slik som jeg fryktet, men, men jeg får lete videre Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hvorfor ikke bare fortsette med WoW? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Mass Effect, Oblivion, BioShock, Crackdown, Fable (Xbox), Jade Empire (Xbox), osv. Vil nok anbefale deg å vente til Mass Effect kommer. Blir bare det beste spillet nest etter Halo 3 i år. Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå