Bettibell Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Kan noen gi meg ett rask kurs i skripting? Slik at jeg kan åpne opp cd-rommen min i 15 sek? Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 http://www.google.no/search?q=vbscript+tutorial Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Aaaargh... the..pain... can't. stand... OH THE HUMANITY! Lenke til kommentar
backup Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Den linken over her til jorn79 gjelder vbscript som jo mest brukes for web-sider, men gjelder det vbs-script som jo er batch-kjøring, så er det nok tutorials for Windows Script Host (WSH) man heller bør studere som for eksempel denne: http://www.google.no/search?hl=no&q=Wi...3%B8k&meta= Endret 18. oktober 2007 av backup Lenke til kommentar
Holten Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Åssen stopper man det scripte!!??!?! Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Noen MÅ bare prøve alt.... Lenke til kommentar
backup Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Du får ikke stoppa det som åpner/lukker til evig tid? I så fall gjør du slik: 1. Gå inn i task mangers processvindu 2. Under prosessnavn let frem til wscript.exe 3. Marker denne linje 4. Klikk på Avslutt prosess knappen 5. Det var det hele Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Men Negotiation... Jeg er målløs... Og henger meg vel på HDSoftware her... Hva slags latterlige fjortiss-påfunn er det du har kommet med nå? Jeeez Hva faen i alle navns dager? Hadde ikke du oppført deg som en dritt hadde jeg kanskje giddi å forklart hva jeg skal med det. Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Åssen stopper man det scripte!!??!?! Dutchtape rundt CD-rom'en så slipper du at den går ut og inn hele tiden... Superlim går også, men da må du fysisk holde fast CD-rom'en til limet tørker. Endret 18. oktober 2007 av jorn79 Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Men Negotiation... Jeg er målløs... Og henger meg vel på HDSoftware her... Hva slags latterlige fjortiss-påfunn er det du har kommet med nå? Jeeez Hva faen i alle navns dager? Hadde ikke du oppført deg som en dritt hadde jeg kanskje giddi å forklart hva jeg skal med det. Oioioi, her tenner vi jammen på alle pluggene Noen som følte seg truffet her hehe Lenke til kommentar
Holten Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Du får ikke stoppa det som åpner/lukker til evig tid? I så fall gjør du slik: 1. Gå inn i task mangers processvindu 2. Under prosessnavn let frem til wscript.exe 3. Marker denne linje 4. Klikk på Avslutt prosess knappen 5. Det var det hele Det prøvde jeg..men det skjedde ikke noe.. Endret 18. oktober 2007 av Holten Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Du får ikke stoppa det som åpner/lukker til evig tid? I så fall gjør du slik: 1. Gå inn i task mangers processvindu 2. Under prosessnavn let frem til wscript.exe 3. Marker denne linje 4. Klikk på Avslutt prosess knappen 5. Det var det hele Det prøvde jeg..men det skjedde ikke noe.. start - run - cmd.exe - skriv inn: shutdown /r /t 0 Så går det litt tid, men den slutter ihvertfall å gå inn/ut... Lenke til kommentar
backup Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det prøvde jeg..men det skjedde ikke noe.. Se om du har flere wscript.exe i processvinduet, marker etter tur hver av dem og for hver, klikk Avslutt processknappen. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Jorn79!! Jeg HATER deg EDIT: Fikk til den wscript.exe nå! Endret 18. oktober 2007 av Holten Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jorn79!! Jeg HATER deg ehm, why? Svaret mitt løste jo problemet, right? Lenke til kommentar
Holten Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Ehm, ja! På en måte :-p Hehe, glemte å sjekke hva den betydde før jeg skrev inn :!: Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Ehm, ja! På en måte :-p Hehe, glemte å sjekke hva den betydde før jeg skrev inn :!: Glad for å kunne hjelpe! Ole hadde akuratt tidenes mest geniale forslag til hva Negotiation har tenkt å bruke dette til: * Lim på noe fra www.kondomeriet.no på enden av CDROM'n * Sett igang scriptet * Bend over & enjoy! Endret 18. oktober 2007 av jorn79 Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Er han ikke rævkjørt nok fra før, med tanke på at han i det hele tatt trenger scriptet, mener du? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Der traff du faktisk spot on på hva det skal brukes som! Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Regna med det. Anbefaler at du lager en random tidsløkke slik at "støtene" blir tilfeldige. Blir litt kjedelig i lengedn med NGHHHhh, 1, 2, 3, 4, 5, NGHHhh, 1, 2, 3, 4, 5, NGHHhh....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå