TBJ Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hei Sønnen min fyller 9 år nå og vi skal holde barnebursdag med tilsammen 14 unger. Er det noen som vet om et Wii spill som kan passe bra til barnebursdager? (ikke Wii Sport, for det har vi spilt så mye) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Du har Wario Ware: Smooth Moves (sært spill, men morsomt) og Rayman Raving Rabbids som burde underholde. Ellers så har vi også Martio Party 8 som kanskje ikke er av samme kaliber, men burde gå greit for de små. Endret 17. oktober 2007 av TCi Lenke til kommentar
unwill Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 TCi's forslag høres bra ut Var akkurat de tre jeg tenkte på i alle fall. Men både Rayman og Wario-ware kan ikke spilles på multiplayer uten å ha "unlocked" den, så hvis du skal ha den på bursdag bør du spille den gjennom en gang først Mario Party 8 er mye venting , men kan vel være gøy for unger hvis de har bedre tolmodighet enn meg Anbefaler Wario-ware jeg, da trenger du bare 1 kontroller, og man kan bytte på hvem som spiller fort (for de har micro-spill , ikke mini-spill). Og det er artig for de 13 som ikke spiller og ser på han ene som later som han er en elefant osv. Ellers håper jeg du har kommet på morsomme selskapsleker for unger, og ikke bare skal sette dem forran en TV med en Wii ^^; Kan være veldig gøy og bare leke Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 TCi's forslag høres bra ut Var akkurat de tre jeg tenkte på i alle fall. Men både Rayman og Wario-ware kan ikke spilles på multiplayer uten å ha "unlocked" den, så hvis du skal ha den på bursdag bør du spille den gjennom en gang først Mario Party 8 er mye venting , men kan vel være gøy for unger hvis de har bedre tolmodighet enn meg Anbefaler Wario-ware jeg, da trenger du bare 1 kontroller, og man kan bytte på hvem som spiller fort (for de har micro-spill , ikke mini-spill). Og det er artig for de 13 som ikke spiller og ser på han ene som later som han er en elefant osv. Ellers håper jeg du har kommet på morsomme selskapsleker for unger, og ikke bare skal sette dem forran en TV med en Wii ^^; Kan være veldig gøy og bare leke Hva med FIFA 08? Da kan man jo spille 4 samtidig.. Samme med tiger woods, men da mye venting og kanskje ikke helt barnevennlig? Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Takk for svar. Skal se litt nærmere på Wario-ware. Selskapet skal vare i tre timer, så de skal få mye tid til annet også ("rasere" huset osv.). Endret 17. oktober 2007 av TBJ Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Wario ware er kjempe morsomt, men tror kanskje det tar litt tid å sette seg inn i? fordi det begynner så brått, og man skjønner ikke en døyt de første gangene man prøver mini spillene. Og det er ikke mye tålmodighet og konsentrasjon hos en gjeng oppgira unger vil jeg tro. Selv ikke dama og mange kompiser av meg hadde tålmodighet til å sette seg inn i det. Raving rabbits og Mari party har jeg ikke prøvd, men har på følelsen av de kanskje passer bedre. Men dette er helt og holdent min mening Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Resident Evil 4! ^^ Hehe neida. Som nevnt før så er nok Mario Party et bra valg vil jeg tro Endret 18. oktober 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Jeg støtter "TCi" forslag. Det må vel gå ann å skaffe cheat til spillene sånn at du har multiplayer delen unlocked....? Endret 18. oktober 2007 av AvidGamer Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg støtter "TCi" forslag. Det må vel gå ann å skaffe cheat til spillene sånn at du har multiplayer delen unlocked....? Dessverre, det er ingen cheats for det. Eneste måten å få multiplayer er å klare den siste stagen (Tiny Wario). Men så veldig lang tid tar det ikke, en time halvannen kanskje.. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det er også mulig å laste ned en ferdig save-fil, og ved hjelp av et SD-kort overføre det til systemet på Wii, og vips, så er alt unlocka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå