Gå til innhold

Wii spill til ungebursdag

TBJ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har Wario Ware: Smooth Moves (sært spill, men morsomt) og Rayman Raving Rabbids som burde underholde. Ellers så har vi også Martio Party 8 som kanskje ikke er av samme kaliber, men burde gå greit for de små.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

TCi's forslag høres bra ut :) Var akkurat de tre jeg tenkte på i alle fall.

Men både Rayman og Wario-ware kan ikke spilles på multiplayer uten å ha "unlocked" den, så hvis du skal ha den på bursdag bør du spille den gjennom en gang først :)

Mario Party 8 er mye venting , men kan vel være gøy for unger hvis de har bedre tolmodighet enn meg :p

Anbefaler Wario-ware jeg, da trenger du bare 1 kontroller, og man kan bytte på hvem som spiller fort (for de har micro-spill , ikke mini-spill).

Og det er artig for de 13 som ikke spiller og ser på han ene som later som han er en elefant osv.

Ellers håper jeg du har kommet på morsomme selskapsleker for unger, og ikke bare skal sette dem forran en TV med en Wii ^^; Kan være veldig gøy og bare leke :)

Lenke til kommentar
TCi's forslag høres bra ut :) Var akkurat de tre jeg tenkte på i alle fall.

Men både Rayman og Wario-ware kan ikke spilles på multiplayer uten å ha "unlocked" den, så hvis du skal ha den på bursdag bør du spille den gjennom en gang først :)

Mario Party 8 er mye venting , men kan vel være gøy for unger hvis de har bedre tolmodighet enn meg :p

Anbefaler Wario-ware jeg, da trenger du bare 1 kontroller, og man kan bytte på hvem som spiller fort (for de har micro-spill , ikke mini-spill).

Og det er artig for de 13 som ikke spiller og ser på han ene som later som han er en elefant osv.

Ellers håper jeg du har kommet på morsomme selskapsleker for unger, og ikke bare skal sette dem forran en TV med en Wii ^^; Kan være veldig gøy og bare leke :)

Hva med FIFA 08? Da kan man jo spille 4 samtidig.. Samme med tiger woods, men da mye venting og kanskje ikke helt barnevennlig?

Lenke til kommentar

Wario ware er kjempe morsomt, men tror kanskje det tar litt tid å sette seg inn i? fordi det begynner så brått, og man skjønner ikke en døyt de første gangene man prøver mini spillene. Og det er ikke mye tålmodighet og konsentrasjon hos en gjeng oppgira unger vil jeg tro. Selv ikke dama og mange kompiser av meg hadde tålmodighet til å sette seg inn i det. Raving rabbits og Mari party har jeg ikke prøvd, men har på følelsen av de kanskje passer bedre. Men dette er helt og holdent min mening :)

Lenke til kommentar
Jeg støtter "TCi" forslag.

Det må vel gå ann å skaffe cheat til spillene sånn at du har multiplayer delen unlocked....?

Dessverre, det er ingen cheats for det. Eneste måten å få multiplayer er å klare den siste stagen (Tiny Wario).

Men så veldig lang tid tar det ikke, en time halvannen kanskje..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...