Gå til innhold

Hvor mange meldiger mistet dere?

Sargent Fire

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mistet bare en eller to av de trådene jeg startet selv. Ellers aner jeg ikke hvor mange poster jeg har mistet. Det spiller vel egentlig ikke noen stor rolle. Det er heller verre for de som lurte på noe og mistet de gode svarene de hadde fått.

Og så kan vi jo ikke referere til de tapte trådene om spørsmålene skulle dukke opp igjen. Vi overlever vel å gjenta våre egne svar..

Lenke til kommentar
2000000

:shrug:

Hva er det som har vert galt med deg i de siste dagene B|Real? Du har postet mangen merkelige svar i det siste, om du ikke liker trådene så er det ingen som tvinger deg å svare?

Til tråd starter: Hadde 8005 nå 7867 da eg startet pc'en min i dag. På denne tiden i går var det ikke noe som virket på forumet.

Lenke til kommentar

Jeg mistet nesten 200. Lurer på om jeg kan saksøke noen. Har iallefall vært en kjedelig helg.

Dessuten hadde jeg akkurat satt opp denne meget kompliserte signaturen, og avatar! Om ikke det skulle være nok så får jeg ikke lagt til avataren min selv engang. Sendt beskjed til Sir ja.

Edit1: måtte legge på litt...er jo ikke en plass man ser på etter hver post...

Edit2: nei...er ikke sikker på hvor mange jeg mistet...dårlig hukommelse...

Edit3: burde vært en funskjon med gjennomsnittlig antall bokstaver per post...

Edit4: utrolig hvor my man kan få plass til i ett innlegg, noen burde prøve det engang...hint/hint...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...