Fjellhesten Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hei, etter en slapp tid etter sommeren var over har jeg tenkt å begynne å trene igjen. Trente ca 3 ganger i uken før, og hadde ikke noe spess program. Men prøvde å trene det meste av overkroppen + ben av og til. Litt info; Jeg er 15 1/2 år og ca utvokst. Jeg har benk, manualer, spinning-sykkel og matte. Har proteiner og karbohydrater, og har lyst til å spe på litt med det. Jeg trenger også 1 eller 2 gode ryggøvelser og er ikke for glad i å trene kondis. Vil ikke/trenger ikke bra kondis uansett. Målet med treningen er vel å bli sterkere og få six-packen tydeligere:p Så, noen som har et program eller kunne satt opp et for meg? På forhånd, takk Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hei, etter en slapp tid etter sommeren var over har jeg tenkt å begynne å trene igjen. Trente ca 3 ganger i uken før, og hadde ikke noe spess program. Men prøvde å trene det meste av overkroppen + ben av og til. Litt info; Jeg er 15 1/2 år og ca utvokst. Jeg har benk, manualer, spinning-sykkel og matte. Har proteiner og karbohydrater, og har lyst til å spe på litt med det. Jeg trenger også 1 eller 2 gode ryggøvelser og er ikke for glad i å trene kondis. Vil ikke/trenger ikke bra kondis uansett. Målet med treningen er vel å bli sterkere og få six-packen tydeligere:p Så, noen som har et program eller kunne satt opp et for meg? På forhånd, takk Hvor lenge trente du før sommerferien da? Lenke til kommentar
Fjellhesten Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 September - sommerferien Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hvis du har benk, as in benkpress, og dermed også olympia-stang el. tilsvarende kan du f.eks kjøre markløft og rows for ryggen. Lenke til kommentar
Fjellhesten Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Har benk as in benkpress ja. Hva er en olympia-stang? Har stang til benken(typ helt rett) og en stang som er som er litt som en slange. Har ikke brukt den mye, tror den er til å kunne hviles på skuldrene eller beina. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå