abene Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Det er nå mulig for alle å laste ned og teste ut Vista SP1 Beta, men det innebærer endring av registeret. Les mer Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Når SP1 er på plass, er det kanskje verdt å forsøke en vistaoppgradering én gang til! Lenke til kommentar
roac Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Dette er sterkt. Så snart det kommer noe som helst som har med brudd på lover og regler å gjøre på forumet, så blir innlegget fjernet. Jeg forventer da at også denne artikkelen blir blir fjernet, for dette er såvidt meg bekjent IKKE lovlig i henhold til lisensbetingelsene, og følgelig burde hardware.no holde seg for gode til å i det hele tatt publisere det. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Litt enig i at det kansje er litt i strid med reglene, men satte alikevel pris på artikkelen. Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Dobbeltmoral dette HW! Da må vel medlemmer også få lov å legge ut tråder som er "litt på kanten" eller? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Dette er sterkt. Så snart det kommer noe som helst som har med brudd på lover og regler å gjøre på forumet, så blir innlegget fjernet. Jeg forventer da at også denne artikkelen blir blir fjernet, for dette er såvidt meg bekjent IKKE lovlig i henhold til lisensbetingelsene, og følgelig burde hardware.no holde seg for gode til å i det hele tatt publisere det. Jepp,dette er vel et soleklart overtramp. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Syns det er kjekt at hw.no kommer med tweaks and stuff jeg...meneh.. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hei, vi vurderte dette dithen at det ikke er direkte ulovlig, og at informasjonsverdien i dette er større enn hensynet til å ikke trykke det. Dersom MS kontakter oss og ber oss fjerne artikkelen vil vi nok vurdere det, men dette er jo spredt "all over" allerede. Vi har også tidligere trykket informasjon om andre lignende "tweaks". Diskusjoner om slike ting bør absolutt være tilltatt og dersom det er eksempler på det motsatte hører jeg gjerne om det. Hva som tillates og ikke er opp til forumstyret å bestemme, men det er ingenting i retningslinjene som sier at diskusjoner om "tweaks" som dette ikke er lov. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Skjønner ikke hva som er ulovlig her. Det er en registerendring, ikke noen direkte hack. Dette er ikke det samme som at du kan laster ned SP1 fra en lukket beta fra f.eks. eksterne sider, denne ligger tilgjengelig uten ulovligheter. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Vel uannsett, er det noen forbedringer som gjør det verdt å laste ned da? Såvidt jeg vet, skulle dem fjerne søkeboksen, noe jeg bruker mest.. Lenke til kommentar
krl69 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Forsøkte oppskriften, men det siste leddet hvor man skal få opp SP1 under "Windows Update", funker ikke... sannsynligvis har dem trekt tilbake linken?! KRL Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Skjønner ikke hva som er ulovlig her. Det er en registerendring, ikke noen direkte hack. Dette er ikke det samme som at du kan laster ned SP1 fra en lukket beta fra f.eks. eksterne sider, denne ligger tilgjengelig uten ulovligheter. det er vel nettop dette som er en hack, men forsåvidt er det ikke lovstridig.. ei heller om man bryter noen lisensbestemmelser. Det som er sikkert er at Vista blir bedre/tryggere og mer stabilt med SP1, så sånsett er det all honør til HW som trykker dette. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Nå kan det jo forsåvidt diskuteres om det er mer stabilt å kjøre en _beta_ av en servicepack, men dog. *prøve* Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Jeg kommer så langt at jeg får lastet ned den første oppdateringen KB935509, men ikke den andre KB938371. Tips? Vil prøve Sp1! Endret 17. oktober 2007 av JKJK Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Du må kjøre den hack tingen igjen. Men jeg får ikke lastet ned service packen Skulle tro MS har fjernet den. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) har SÅKLART kjørt hacktingen og fått ned den FØRSTE oppdateringen på lista, men resten kommer ikke. Capiche? Noen som har linker direkte til artiklene/hotfixene? Finner dem ikke i knowledgebase. Endret 17. oktober 2007 av JKJK Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 ja.. er jo det jeg sier? Jeg fikk heller ikke den oppdateringen du mangler heller ... akkurat som du.. Men så restartet jeg maskinen, kjørte den hack tingen IGJEN, og så funket det Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Akurat. Gjort det ca 7 ganger snart... Det som er litt rart, er at når jeg gjorde det første gangen, så fikk jeg også tilbud om div betaprodukter som wlm og windows live toolbar. Det gjør jeg ikke nå. Så det virker som at hacken ikke fungerer lenger.... Skal prøve en gang til. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) OK. Daså. Kan virke som den ikke funker lenger ja. Finner ikke service pack hvertfall. Damn, skulle vært tidligere hjemme xD Endret 17. oktober 2007 av Megnus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå