Rubyred Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Har nå fått pakken med Windows Vista Ultimate. Spørsmålet er, skal jeg installere 32, eller 64bits versjonen. Har 4gb ram, og ønsker å få tilgang til all ram. Har imidlertid fått med meg at 64bit versjonen har dårlig støtte for spill. Skal spille World in Conflict, HL Episode 2, Bioshock, C&C 3 osv. Vil jeg få problemer? Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Har nå fått pakken med Windows Vista Ultimate.Spørsmålet er, skal jeg installere 32, eller 64bits versjonen. Har 4gb ram, og ønsker å få tilgang til all ram. Har imidlertid fått med meg at 64bit versjonen har dårlig støtte for spill. Skal spille World in Conflict, HL Episode 2, Bioshock, C&C 3 osv. Vil jeg få problemer? Nei, du vil ikke få problemer. Bare installer 64bit du. Kjører 64bit selv og har ikke hatt noen problemer. Alle programmer som kjører 32bit blir fortsatt kjørt i 32bit-modus. De lagres tilogmed i en egen x86-mappe. 64bit kan kjøre alle programmer som 32bit kan kjøre. Pluss litt til, da det også kan kjøre 64bit software. Eneste som er "problemet" med 64bit, er at du må ha 64bit drivere til skjermkort, hovedkort osv. Men det er strengt tatt ikke noe problem lengre, da jeg tror de fleste produsenter har 64bit drivere liggende på nettet. Jeg har ihvertfall ingen problemer. Lenke til kommentar
Rubyred Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Ok. Da er det bare å lasre ned alle drivere jeg trenger. Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå