spurv Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Har selv Fuji 31FD, utrolig fornøyd. Men skal kjøpe et til dama til jul, og hun er litt glad i Olympus kan du si. Men hun har allerede Fuji S5700 digital kamera med ultra zoom(ganske lik FD31 i spessifikasjonene). Men siden madamen vil ha Olympus, så får jeg høre hva dere har å si. Mju 830 er den jeg har titta litt på, 5x Zoom, 8mp(mp har ikke så mye å si!!). Men hvordan er det i bruk, trenger et kamera som responderer raskt, og tar gode bilder. Canon Ixus 860IS skuffa meg litt, spessielt med tanken på hva slags kvaliteteter mitt eget Fuji 31FD har (og det kosta meg vel 2200kr.. ). Tips? Greit å ha et kamera som sluker xd-card som hun allerede har i Finepix 5700S'en sin. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Nå er det vel bare Olympus og ikke de helt nye Fuji-kameraene som tar XD kort. Olympus er ikke helt i toppsjiktet hva angår bildekvalitet. Canon, Fuji og Nikon er et par hestehoder foran. Om forskjellen er så stor at en vanlig knipsefotograf bryr seg om det, er en annen sak. For et solid kamera, se på Mju-770 eller 790. For et av de beste Olympus'ene på bildekvalitet, er nok ikke 830 så dum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå