Pysj Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 I den nye Nokia-butikken kan du både se og røre. Les mer Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Nå er jeg egentlig ikke en stor nokia-fan, men man skal da stikke innom og sjekke ut om dette kanskje kan overbevise meg til å skaffe en nokia igjen. Lenke til kommentar
AyeGee Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 hmm...hvis jeg kan teste ut n95, så skal jeg ta meg en tur innom etter jobb.. Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Fint skal det være... I bunn og grunn er det vel fortsatt samme butikken og de samme ansatte, er det ikke? De har ikke imponert meg med sin kunnskap så langt akkurat, men kan jo være de har blitt kurset nå. Lenke til kommentar
Bibben Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Og man spør seg selv om produktene er like overpriset som før? Kontra andre forretninger så har de alltid ligget vesentlig over i pris. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Har også hatt intrykket at de har vært ganske dyre. Gikk derimot gjennom Byporten forrige dagen her, og da hadde de satt opp reklame der det sto at de som bestilte N81 og 6500 før helgen skulle få 20% rabatt. Da blir det kanskje ikke en så verst pris.. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 gikk forbi der i dag og da var det masse styr rundt butikken med DJ og greier, fikk kaker og baguetter kastet etter meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg