Gå til innhold

Tekken 6 On Xbox 360 Is Highly Probable

BlastyTrasty

Anbefalte innlegg

Dette ble veldig off-topic. Kanskje komme seg tilbake til trådens egentlige tema?

Tekken på 360? Skjer ikke.

Devil May cry på X360?Skjer ikke.

Ace Combat på X360? Skjer ikke.

Monster Hunter 3 på Wii? Skjer ikke.

Mye som har skjed som ikke skulle skje gitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Monster Hunter 3 var opprinnelig kun annonsert til PS3 men så flyttet Capcom det over til Wii og gjorde det til Wii ekslusiv tittel.

Men det var bare et eksempel at alt er mulig, så fremst det ikke foreligger noen kontrakter om ekslusivitet eller utgivelsee fra en front, så er sannsynelig heten tilstede for at et vært spill laget av individuelle utviklere kommer til konsoller som de normalt sett ikke skulle kommet til. Det er pengene som rår i dagens marked og utviklerne har helt sikkert meget lyst på å tjene mest mulig på sine produkter.

Lenke til kommentar
Dette ble veldig off-topic. Kanskje komme seg tilbake til trådens egentlige tema?

Tekken på 360? Skjer ikke.

Devil May cry på X360?Skjer ikke.

Ace Combat på X360? Skjer ikke.

Monster Hunter 3 på Wii? Skjer ikke.

Mye som har skjed som ikke skulle skje gitt.

Men er litt forskjell da, Tekken er egentlig spillhistorie for mange Playstation brukere. Mener Tekken er mer synonymt med Playstation enn hva Final Fantasy og Metal Gear er. Tekken var det første spillet jeg prøvde da jeg lånte meg en Playstation 1 maskin på videokiosken, husker jeg gråt tårer når jeg måtte levere den tilbake. Det hoppet jeg fra NES til Playstation, første gang jeg opplevde 3D grafikk :O Helt sinnsykt.

Lenke til kommentar
Det er sikkert lettere å porte monster hunter fra PSP til Wii enn til PS3.. :D

Monster Hunter 3 var under utvikling til PS3, men ble senere droppet og ført over til Wii istede for.

Men er litt forskjell da, Tekken er egentlig spillhistorie for mange Playstation brukere. Mener Tekken er mer synonymt med Playstation enn hva Final Fantasy og Metal Gear er. Tekken var det første spillet jeg prøvde da jeg lånte meg en Playstation 1 maskin på videokiosken, husker jeg gråt tårer når jeg måtte levere den tilbake. Det hoppet jeg fra NES til Playstation, første gang jeg opplevde 3D grafikk :O Helt sinnsykt.

Det kan så være at mange assosierer Tekken med Sony's konsoller, men nå var det heller ikke det som var diskusjonen her. Ettersom Namco står fritt til å utvikle til hvem de vil, så kan de liksågodt gjøre som Capcom og sende tittelen andre veier eller multiplatform.

Sannsyneligheten er alltid til stede, ettersom spillindustrien er en storindustri og er ute etter mest mulig profitt. Hvis de tror at PS3 ikke kan gi dem nok profitt på spillet, kan de legge spillet multiplatform bare for å tjene mer på det.

Lenke til kommentar
Det er sikkert lettere å porte monster hunter fra PSP til Wii enn til PS3.. :D

Monster Hunter 3 var under utvikling til PS3, men ble senere droppet og ført over til Wii istede for.

Jepp.. De skiftet plattform fordi det var for høye kostnader med å utvikle det or PS3. :D Tipper nok en 4/10. Nok en kjapp tittel for å tjene penger på Wii bølgen.

Lenke til kommentar
Tipper nok en 4/10. Nok en kjapp tittel for å tjene penger på Wii bølgen.
:thumbdown:

Forøvrig ville eg ikkje avskreve tekken til 360 heilt endo. Det kostar mykje å lage spel, og utviklarane vil jo sjølvsagt cashe inn.

Eg bryr meg derimot ikkje så valdsamt, DOA er einaste slossespelet for meg. Tekken og VF er så stive og støle, synest eg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...