Bear^ Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Dette ble veldig off-topic. Kanskje komme seg tilbake til trådens egentlige tema? Tekken på 360? Skjer ikke. Devil May cry på X360?Skjer ikke. Ace Combat på X360? Skjer ikke. Monster Hunter 3 på Wii? Skjer ikke. Mye som har skjed som ikke skulle skje gitt. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Har noen nevnt noe om Monster Hunter 3? Må nesten se det før jeg trur det. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ja, mener på at det er annonsert til Wii. Skyt meg om jeg tar feil.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jo, jeg veit det er annonsert til Wii, men var det noen på forumet som påsto at dette skulle være PS3 ekslusivt? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Monster Hunter 3 var opprinnelig kun annonsert til PS3 men så flyttet Capcom det over til Wii og gjorde det til Wii ekslusiv tittel. Men det var bare et eksempel at alt er mulig, så fremst det ikke foreligger noen kontrakter om ekslusivitet eller utgivelsee fra en front, så er sannsynelig heten tilstede for at et vært spill laget av individuelle utviklere kommer til konsoller som de normalt sett ikke skulle kommet til. Det er pengene som rår i dagens marked og utviklerne har helt sikkert meget lyst på å tjene mest mulig på sine produkter. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Det er sikkert lettere å porte monster hunter fra PSP til Wii enn til PS3.. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Det er sikkert lettere å porte monster hunter fra PSP til Wii enn til PS3.. Ja, og akkurat det er grunnen til at spillet ikke kommer til Ps3 eller xbox 360. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Dette ble veldig off-topic. Kanskje komme seg tilbake til trådens egentlige tema? Tekken på 360? Skjer ikke. Devil May cry på X360?Skjer ikke. Ace Combat på X360? Skjer ikke. Monster Hunter 3 på Wii? Skjer ikke. Mye som har skjed som ikke skulle skje gitt. Men er litt forskjell da, Tekken er egentlig spillhistorie for mange Playstation brukere. Mener Tekken er mer synonymt med Playstation enn hva Final Fantasy og Metal Gear er. Tekken var det første spillet jeg prøvde da jeg lånte meg en Playstation 1 maskin på videokiosken, husker jeg gråt tårer når jeg måtte levere den tilbake. Det hoppet jeg fra NES til Playstation, første gang jeg opplevde 3D grafikk :O Helt sinnsykt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Er faktisk enig med Avean her. Tekken var eit av de første spillene eg testet sammen med Ridge Racer og Air Combat For eit gigantisk hopp fra all 2D-grafikk og vel så det Endret 22. oktober 2007 av Mala Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Det er sikkert lettere å porte monster hunter fra PSP til Wii enn til PS3.. Monster Hunter 3 var under utvikling til PS3, men ble senere droppet og ført over til Wii istede for. Men er litt forskjell da, Tekken er egentlig spillhistorie for mange Playstation brukere. Mener Tekken er mer synonymt med Playstation enn hva Final Fantasy og Metal Gear er. Tekken var det første spillet jeg prøvde da jeg lånte meg en Playstation 1 maskin på videokiosken, husker jeg gråt tårer når jeg måtte levere den tilbake. Det hoppet jeg fra NES til Playstation, første gang jeg opplevde 3D grafikk :O Helt sinnsykt. Det kan så være at mange assosierer Tekken med Sony's konsoller, men nå var det heller ikke det som var diskusjonen her. Ettersom Namco står fritt til å utvikle til hvem de vil, så kan de liksågodt gjøre som Capcom og sende tittelen andre veier eller multiplatform. Sannsyneligheten er alltid til stede, ettersom spillindustrien er en storindustri og er ute etter mest mulig profitt. Hvis de tror at PS3 ikke kan gi dem nok profitt på spillet, kan de legge spillet multiplatform bare for å tjene mer på det. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Det er sikkert lettere å porte monster hunter fra PSP til Wii enn til PS3.. Monster Hunter 3 var under utvikling til PS3, men ble senere droppet og ført over til Wii istede for. Jepp.. De skiftet plattform fordi det var for høye kostnader med å utvikle det or PS3. Tipper nok en 4/10. Nok en kjapp tittel for å tjene penger på Wii bølgen. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Tipper nok en 4/10. Nok en kjapp tittel for å tjene penger på Wii bølgen. Forøvrig ville eg ikkje avskreve tekken til 360 heilt endo. Det kostar mykje å lage spel, og utviklarane vil jo sjølvsagt cashe inn. Eg bryr meg derimot ikkje så valdsamt, DOA er einaste slossespelet for meg. Tekken og VF er så stive og støle, synest eg. Lenke til kommentar
freke Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jepp.. De skiftet plattform fordi det var for høye kostnader med å utvikle det or PS3 Ser ikke bort i fra det. Kan bli en tynn liste med spill til konsollen om dette blir en trend som fortsetter veldig lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå