Eldritch Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Tekken spillene etter nummer 3 har bare blitt mer og mer ubalansert, hvor det smått begynte med Tekken 3 og Eddie. Etter det har det bare blitt værre og værre for vært spill som har gått. Er alltid en eller flere karakterer som har så kraftig angrep og som komputeren bruker konstant (men som menneskene somregel aldri får til siden det kreves 10 000 tommeltotter). Det er litt ubalensert det du sier Bear. Computeren pleier ikke bruke de samme angrepene hele tida, og det er sjelden noe som tar hele livet ditt. Tja.. Sistebossen i Tekken 5 kan vel radere vekk all helsa di med 2-3 angrep. Jeg slet med å ta ham på easy. Tør ikke tenke på hvordan han er på hard Lenke til kommentar
psino Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Tekken spillene etter nummer 3 har bare blitt mer og mer ubalansert, hvor det smått begynte med Tekken 3 og Eddie. Etter det har det bare blitt værre og værre for vært spill som har gått. Er alltid en eller flere karakterer som har så kraftig angrep og som komputeren bruker konstant (men som menneskene somregel aldri får til siden det kreves 10 000 tommeltotter). Det er litt ubalensert det du sier Bear. Computeren pleier ikke bruke de samme angrepene hele tida, og det er sjelden noe som tar hele livet ditt. Tja.. Sistebossen i Tekken 5 kan vel radere vekk all helsa di med 2-3 angrep. Jeg slet med å ta ham på easy. Tør ikke tenke på hvordan han er på hard "Åh nei, sistebossen i spillet er vanskelig". Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Tekken spillene etter nummer 3 har bare blitt mer og mer ubalansert, hvor det smått begynte med Tekken 3 og Eddie. Etter det har det bare blitt værre og værre for vært spill som har gått. Er alltid en eller flere karakterer som har så kraftig angrep og som komputeren bruker konstant (men som menneskene somregel aldri får til siden det kreves 10 000 tommeltotter). Det er litt ubalensert det du sier Bear. Computeren pleier ikke bruke de samme angrepene hele tida, og det er sjelden noe som tar hele livet ditt. Tja.. Sistebossen i Tekken 5 kan vel radere vekk all helsa di med 2-3 angrep. Jeg slet med å ta ham på easy. Tør ikke tenke på hvordan han er på hard "Åh nei, sistebossen i spillet er vanskelig". Sammenlignet med sistebosswen i Tekken 3 var han faktisk vanskelig Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Har de så langt mista noen gode solide platinum spill?:o GTA GTA startet vel strengt talt på PC, var vel ikke før GTA 2 at Ps1 fikk GTA, hvis ikke jeg er helt på jordet. Du er nok fullstendig på jordet. GTA kom både på PC og PSX. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Lodvgs1: Jeg er enig at Jinpachi er veldig vanskelig, men det hjelper en god del med sidestepping når han skal kaste flames på deg. Han er ikke så veldig rask av seg at det gjør noe. Skjønner godt at man klikker i vinkel når han tramper i bakken, og det ender med at du står og måper i et par sekunder før han kliner til deg Uansett, så lenge Tekken 6 kommer på PS3 er jeg fornøyd, å spille med kontrollen til X360 er noe jeg helst ikke vil =D (for fighting spill...) Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Har de så langt mista noen gode solide platinum spill?:o GTA GTA startet vel strengt talt på PC, var vel ikke før GTA 2 at Ps1 fikk GTA, hvis ikke jeg er helt på jordet. Du er nok fullstendig på jordet. GTA kom både på PC og PSX. Ups, husker ikke det Jaja, uansett er det vel like mye en "Pc eksklusiv" som Playstation og siden Ms eier windows som i våre dager er pc så er det ikke rart at GTA 4 kommer på Xbox 360 Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Det er ikke rart nei, ettersom xbox selger såpass bra at å ikke godta en pengesum for å tjene MER penger er total idioti Lenke til kommentar
kaken Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Hvor mange tusen spill har egentlig MS klart å lure til seg? Eksklusive spill som Tekken, Devil May Cry og GTA er jo blitt multiplattform etter Xbox360 tok av helt med å skaffe seg nitti tusen lisenser av de. Tror vi snart får se Final Fantasy og MGS på Xbox snart, isåfall så ser jeg ingen grunn til å kjøpe en PS3. Endret 21. oktober 2007 av kaken Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Ingen grun til å kjøpe PS3? MS får nok aldri tak i God of War spillene, GT serien og får aldri noen spill fra Team ico. Bare det er grunn nok til en PS3. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvor mange tusen spill har egentlig MS klart å lure til seg? Eksklusive spill som Tekken, Devil May Cry og GTA er jo blitt multiplattform etter Xbox360 tok av helt med å skaffe seg nitti tusen lisenser av de. Tror vi snart får se Final Fantasy og MGS på Xbox snart, isåfall så ser jeg ingen grunn til å kjøpe en PS3. Tekken har da ikke blitt bekreftet skal komme til 360? GTA har kun vært tidsekslusiv. PS3 har jo andre spill en bare de du nevner. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Tror vi snart får se Final Fantasy og MGS på Xbox snart Square har jo sagt at de ikke har noen planer for spill på 360, så det er vel mer sannsynlig at de kan finne på å lage nye FF-spill til Wii. Men for Microsoft ville det vært genialt om Square lagde FF-spill til 360, i og med at FF-serien selger en del konsoller i Japan, så da hadde Microsoft kanskje klart å få fotfeste der. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvorfor er det aldri noen som fatter at ikke mgs kommer til xbox 360, omg.. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Square har jo sagt at de ikke har noen planer for spill på 360, så det er vel mer sannsynlig at de kan finne på å lage nye FF-spill til Wii. Hvorfor ga de da ut Project Sylpheed eksklusivt til 360? Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Square har jo sagt at de ikke har noen planer for spill på 360, så det er vel mer sannsynlig at de kan finne på å lage nye FF-spill til Wii. Hvorfor ga de da ut Project Sylpheed eksklusivt til 360? Project Sylpheed .. is a space simulation console game developed by SETA Corporation and published by Square Enix. http://en.wikipedia.org/wiki/Project_Sylpheed Det er ikke laget av Square, de står bare som utgiver. Så det kommer tydeligvis ikke noe "vanlig" FF-spill til 360 med det første, slik situasjonen er nå, men derimot ser det ut til at Squares neste FF MMO kommer til 360 og Vista: http://xboxer.tv/2007/06/square_enix_clarifies_position.html http://xbox360.ign.com/articles/794/794164p1.html http://thexboxdomain.net/2007/06/04/next-s...-mmo-360-bound/ EDIT: Nå så jeg feilen i den forrige posten min. Det jeg mente var at Square hadde ikke planer for noen Final Fantasy-spill på 360 i nåværende situasjon (utenom nevnte FF MMO). Hvorvidt de måtte finne på å lage andre spill til 360 gjenstår å se. Endret 21. oktober 2007 av Lodvgs1 Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hvorfor er det aldri noen som fatter at ikke mgs kommer til xbox 360, omg.. Fordi at MGS gis ut av en utvikler som står fritt til å slippe det på hvilken som helst konsoll.. Fordi MGS også tidligere har blitt gitt ut til en MS konsoll.. Fordi brukerbasen til PS3 ikke er av himmelske dimensjoner.. Fordi det er ingen av betydning som nekter for at det i det heletatt er mulig at det kommer til Xbox 360.. Derfor. Vil du det nok, så skjer det.. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ser det ikke som utenkelig at MGS kommer på Xbox 360. Spill i MGS serien har vi sett på xbox med MGS2 substance, metal gear solid kom på pc og en remake kom på gamecube, dog ikke laget av Konami. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hvorfor er det aldri noen som fatter at ikke mgs kommer til xbox 360, omg.. Fordi det er ingen av betydning som nekter for at det i det heletatt er mulig at det kommer til Xbox 360. Nå har vel både Kojima og Ryan fra Kojima Pro ( http://www.ps3forums.com/showthread.php?t=104916 ) sagt at MGS4 ikke ville vært mulig uten Blu-Ray (Kojima sa vel i tillegg at en 50 GB BD-disk etterhvert ville bli for liten, fordi HD-grafikk og 5.1-lyd tok opp så mye plass: http://digg.com/gaming_news/Kojima_wants_5...y_disk_for_MGS4 ). Så om MGS4 kommer til 360, så vil det nok i så fall bli en kraftig komprimert utgave, eventuelt spredt over flere disker. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hvorfor er det aldri noen som fatter at ikke mgs kommer til xbox 360, omg.. Fordi at MGS gis ut av en utvikler som står fritt til å slippe det på hvilken som helst konsoll.. Fordi MGS også tidligere har blitt gitt ut til en MS konsoll.. Fordi brukerbasen til PS3 ikke er av himmelske dimensjoner.. Fordi det er ingen av betydning som nekter for at det i det heletatt er mulig at det kommer til Xbox 360.. Derfor. Vil du det nok, så skjer det.. hvor inne i helvetes mye penger tror du ikke sony har lagt under bordet for den tittelen? å visst det kommer en remake eller lignende blir det hva? 2 år etter, da er det litt for sent og forvente sykt salg med det.. dog mange har kjøpt ps3 for å få det=) Lenke til kommentar
fluff Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Dette ble veldig off-topic. Kanskje komme seg tilbake til trådens egentlige tema? Tekken på 360? Skjer ikke. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Litt feil å ignorere markedet å si at det ikkje skjer. Skjedde heller ikkje med DMC4 som nevnt over, det var det ihvertfal noen som sa ein vakker dag tidligere i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå