boundishh Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 tekken hører hjemme på arcade maskiner og PlayStation enkelt og greit Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 tekken hører hjemme på arcade maskiner og PlayStation enkelt og greit Det sa vi om Ace Combat serien også. For å ikkje snakke om Devil May Cry Med andre ord, pengene bestemmer alt. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Tekken var drit etter 3 synes jeg da, arcade slossing deluxe er ikke helt min greie, liker bedre Soul Calibur serien da Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 tekken hører hjemme på arcade maskiner og PlayStation enkelt og greit Det sa vi om Ace Combat serien også. For å ikkje snakke om Devil May Cry Med andre ord, pengene bestemmer alt. Heldigvis enkelte spillprodusenter som er mer lojale enn andre.. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 tviler på at namco bytter etter 6 trofaste tittler, men men Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 er jo namco som lager ace combat og ridge racer også Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Heldigvis enkelte spillprodusenter som er mer lojale enn andre.. Hvordan går det an å ha "I fuck fanboys" som signatur, og si noe som det der? Heldigvis er ikke alle spillprodusenter lojale, ellers hadde det omtrent kun eksistert spill til PC og Nintendo-konsoller. Tekken kom først ut i spillehaller. Hadde Namco vært skikkelig "lojale", hadde det ikke vært noe Tekken på playstation heller. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 De kunne gjerne slippe Tekken på XBLA. Det første var bra. Birger Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Heldigvis enkelte spillprodusenter som er mer lojale enn andre.. Hvordan går det an å ha "I fuck fanboys" som signatur, og si noe som det der? Heldigvis er ikke alle spillprodusenter lojale, ellers hadde det omtrent kun eksistert spill til PC og Nintendo-konsoller. Tekken kom først ut i spillehaller. Hadde Namco vært skikkelig "lojale", hadde det ikke vært noe Tekken på playstation heller. Det er ikke snakk om å produsere spill til en plattform for evig og alltid. Men har man tjent store penger på et godt samerbeid med et firma vil ikke de fleste avbryte det samarbeidet på flekken så snart de ser muligheten for litt kortsiktig lettjente penger. Det er solgt over dobbelt så mange 360er som PS3er, og det er jevnt over billigere å utvikle spill til 360, men man kan jo tydeligvis se at det er mange som allikevel støtter opp om PS3 både som eksklusiv og multiplattform. Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Vel, jeg ser ikke helt hvordan det å åpne opp for at flest mulig mennesker skal få tilgang til produktet sitt kan kalles kortsiktig. Har man en avtale som sier at man skal være plattform-eksklusiv så skjønner jeg jo godt at man må følge den - da er det nok en god slump penger inkludert også. Men å si at man vil begrense seg til 20% av markedet fordi "alle de andre spillene var jo på ps2, det føles liksom mest riktig sånn" tror jeg ikke ville falt i god fisk hos aksjonærene. Synes det lukter konsoll-heiagjeng lang vei når jeg hører ting som "de bør være lojale" når det er snakk om spill. Sony var så snille og lot dem utvikle spill til ps2, så nå bør de jammen meg holde seg langt unna alle andre plattformer? Det er en grunn til at man må betale store penger for ekslusivitet. Er det egentlig så mange som kun gir ut til PS3 (eller xbox for den saks skyld) om dagen, uten at de er eid av sony/ms eller har en avtale? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Det er penger som er gangbar valutta blant utviklerne, men jeg har da mer tro på at Tekken blir multiplatform fremfor bundet til kun 1 platform igjen. Playstation 3 har jo mistet titler før som har vært ekslusiv til deres platform, hvorfor skulle det være noe forskjell med Tekken 6? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 fordi det er en viktigere tittel for ps3 enn mye annet, alle spilla har solgt til platinum, de slipper ikke sånne spill. da punger de ut de ekstra millionene for at det skal bli exclusive, ingen som tar det?:S Har de så langt mista noen gode solide platinum spill?:o Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Har de så langt mista noen gode solide platinum spill?:o Devil May Cry 4 er jo ikke PS3-eksklusivt lenger. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Ahh, husker the good old days når jeg og noen i klassen spilte Tekken på arcade maskin i byen... Kommer garantert til å kjøpe Tekken 6 hvis det kommer ti 360 De kunne gjerne slippe Tekken på XBLA. Det første var bra. Birger Dét hadde vært jævlig fett Endret 20. oktober 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Tekken spillene etter nummer 3 har bare blitt mer og mer ubalansert, hvor det smått begynte med Tekken 3 og Eddie. Etter det har det bare blitt værre og værre for vært spill som har gått. Er alltid en eller flere karakterer som har så kraftig angrep og som komputeren bruker konstant (men som menneskene somregel aldri får til siden det kreves 10 000 tommeltotter). Det er litt ubalensert det du sier Bear. Computeren pleier ikke bruke de samme angrepene hele tida, og det er sjelden noe som tar hele livet ditt. Selvom en computer eier deg med en 13hit combo, kan man komme seg ut av den, man må bare vite hvilket triks motstanderen gjør. Men noe som er litt gnient er når King begynner på 5hit kastecombo, da mister man fort liv. Men man mister uansett ikke hele livet sitt. Til og med jeg klarer mange av kastetriksa til King, og de er ikke så vanskelig som man kanskje skulle tro! (heldigvis) Når jeg spiller Tekken 5DR mot f.eks en tekken lord er det mulig å slå dem, er bare litt stress, fordi de er megagode! Men jeg skjønner ikke helt hva alle mener med at alt etter Tekken 3 var møkk, Tekken Tag var helt konge, og jeg skulle ønske det kom en variasjon av dette i Tekken 6. Jeg er enig at 4 var møkk, altfor få karakterer og ikke mange triks man kunne gjøre hvis jeg ikke husker feil. Tekken 5 DR er derimot helt konge og jeg syns dette er det beste i serien. Eddie og Christie er overkant noen forbanna sluts som er veldig vanksleig å banke, men alt er mulig =) Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Har de så langt mista noen gode solide platinum spill?:o GTA Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Har de så langt mista noen gode solide platinum spill?:o GTA GTA startet vel strengt talt på PC, var vel ikke før GTA 2 at Ps1 fikk GTA, hvis ikke jeg er helt på jordet. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Har de så langt mista noen gode solide platinum spill?:o Devil May Cry, Silent Hill, Beautiful Katamari, Ace Combat, GTA, Assassin's Creed blant annet. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 når ble assassin's creed et solid platinum spill? snakker om det som har solgt til platinum før:) Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Har de så langt mista noen gode solide platinum spill?:o GTA GTA startet vel strengt talt på PC, var vel ikke før GTA 2 at Ps1 fikk GTA, hvis ikke jeg er helt på jordet. Vet det kom på data først, Men det tar jeg ikke med. Det er gitt ut flest GTA spill til sony. Det finnes ingen gta spill som ikke er gitt ut til sony. er ikke Halo 360 eksklusiv heller da siden du får det på pc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå