MindTooth Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Tror uansett at det ikke er så stort tap om Tekken 6 ikke kommer til Xbox 360. Birger Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Vell i motsetning til PS boysa så kan vi som har 360 spille Virtual Fighter Online noe som ikke er mulig med PS3, men om Tekken kommer på 360 eller ikke intresserer meg der hvor sola aldri skinner. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 jamen jamen!! Vi kan spelle Tekken 5 online Lenke til kommentar
Solid Liquidious Snake Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 hehe dette tror jeg nok bare er ett av mange rykter Klarer ikke å se for meg hvordan Tekken ville vært med en Xbox gamepad, herregud det må være grusomt. Tekken er lagd for unger, i likhet med PS-kontrolleren. Rop fanboy, plez. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 fanboy! hva er pointe med å kalle PS kontrollen for unge? Padden til sixaxis er faktisk bedre å spille tekken med enn 360 sin, for det første ligger padden ytterst, for det andre er det skille på knappene istede for en feit fettklump hengene sammen som gjør at det er vansklig å trykke riktig. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Ta deg ti sek og omformuler deg. On-t: Selvom det blir multi-plattform, så kommer jeg ikke til å kjøpe det. Tekken 3 var dritfett, fordi jeg var dritgod med eddie, og det eneste trikset jeg kunne var en spinnegreie, som innebar knappene X og O, og helvetes mye trykking med fingrene. Det var fett da, men ikke nå lenger. Endret 17. oktober 2007 av Boff3n Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg trenger ikke 10sec, er møkk lei av disse crackheadene! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Er nå bare et vilt rykte uten nevneverdige standpunkt, men med tanke på at PS3 har mistet spill før så er det heller ikke usannsynelig at de kan miste 1 til selv om det er Tekken. Personelig ramlet Tekken av lasset etter Tekken 3, de resterende har vært typisk et typisk EA fenomen, melking til siste Anime pupp. Mye ligger på hvordan salget til PS3 ter seg i tiden fremover, om PS3 ikke kommer seg salgsmessig skal man ikke se bort fra at det er flere enn bare Tekken spill som blir å rømme enten multiplatform eller over til X360 alene. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hvis jeg vil spille Tekken 6 kjøper jeg nok heller en PS3, er helt håpløst å spille sånne spill med 360s håndkontroll. Dette skriker flopp lang vei. x360's håndkontroll er herlig synes jeg, og kanskje beste noen gang. On-topic: Jeg håper det kommer til 360, for tekken serien har jeg hele tiden likt Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Tekken 3 var dritfett, fordi jeg var dritgod med eddie, og det eneste trikset jeg kunne var en spinnegreie, som innebar knappene X og O, og helvetes mye trykking med fingrene.Det var fett da, men ikke nå lenger. Hvem er ikke god med Eddie? Feigeste jævlen noen sinne puttet i et spill. Husker jeg ble eid av lille søstra mi av en gang, hu var Eddie og jeg var Hwoarang tror jeg. Er jo bare å trykke på alt som er av knapper, så danser dusten rundt som en dust og dreper alt og alle, og det var akkurat det hu gjorde. Jeg hater Eddie... Og lille søstra mi. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Selv om jeg hart Xbox 360 så er vel sjansen for at jeg ville kjøpt spillet uansett plattform utrolig liten. Tekken 3 var det siste spillet i serien som var noe fornuftig, og etter dette har det bare vært idioti som tekken tag eller akkurat det samme med bedre grafikk som i de andre spillene. Det var vel egentlig Tekken 3 som fikk meg interressert og Tekken tag som fikk meg til å miste interressen igjen. Etter en stund blir det bare for repeterendes, og det er vel også en av grunnen til folk flest ikke kjøper disse spillene lenger. Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Husker jeg ble eid av lille søstra mi av en gang Innrøm det.. hu eide deg hver gang! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Tekken er et spill jeg føler gjør seg langt bedre på Playstation enn det ville gjort på Xbox, i alle fall så lenge Xbox-kontrollen har en pissdårlig DPAD. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Etter en stund blir det bare for repeterendes, og det er vel også en av grunnen til folk flest ikke kjøper disse spillene lenger. I så fall er det jo rart at Tekken 5 (som ble utgitt i 2005, samme år som Dead Or Alive 4) har solgt rundt 4,3 millioner eksemplarer, mens Dead Or Alive 4 ikke hadde pushet mer enn 1 million eksemplarer pr. 11/07 2006. Så det må da være NOEN som fortsatt kjøper Tekken-spillene Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Tekken er for ubalansert og urealistisk for min del. DoA og VF holder lenge til Xbox360 Lenke til kommentar
chrisoh Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hvis jeg vil spille Tekken 6 kjøper jeg nok heller en PS3, er helt håpløst å spille sånne spill med 360s håndkontroll. Dette skriker flopp lang vei. Hva er forskjellen på PS og Xbox kontrollene egentlig, rent bortsett fra det visuelle og fomrmessige? Funksjonsmessig er de rimelig like imo. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hvis jeg vil spille Tekken 6 kjøper jeg nok heller en PS3, er helt håpløst å spille sånne spill med 360s håndkontroll. Dette skriker flopp lang vei. Hva er forskjellen på PS og Xbox kontrollene egentlig, rent bortsett fra det visuelle og fomrmessige? Funksjonsmessig er de rimelig like imo. Funksjonsmessig er de rimelig like, som du sier. Det som skiller dem er vel rett og slett bare form, utseende og plassering av D-paden. Personlig liker jeg ikke D-pad plasseringen på hverken den originale Xbox-kontrollen eller 360-kontrollen kontra Sonys PS1/2/3-kontroll, men det er vel en smakssak. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 D-padden på X360 kontrollen er en liten vits, men det er og stikkene på PS kontrollen, i mine øyne er det et makkverk og elendig plassert. Der scorer X360 mye bedre med behagelige plasserte stikker som er meget responsive. Tror ikke det skulle byd på noen problem å ha Tekken 6 på X360, spørsmålet er heller, vil vi ha det på X360? Jeg bryr meg ikke mye om Tekken serien som sagt, den har ramlet totalt av lasset med de siste spillene, og jeg holder fremdeles Tekken 1, 2 og 3 blant de beste i serien, etter det ble det bare kjedelig. Tekken spillene etter nummer 3 har bare blitt mer og mer ubalansert, hvor det smått begynte med Tekken 3 og Eddie. Etter det har det bare blitt værre og værre for vært spill som har gått. Er alltid en eller flere karakterer som har så kraftig angrep og som komputeren bruker konstant (men som menneskene somregel aldri får til siden det kreves 10 000 tommeltotter). Tekken 6 blir ikke akkurat salgsargumentet for at jeg investerer i en PS3, det er andre spill til PS3 som er mye bedre enn Tekken, way better. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Føler litt at denne tråden er nonsense basert på nonsense. Det er en synser som gir ideer til andre synsere. Topic er jo horribelt beskrevet, da det tar utgangspunktet i en enkeltpersons meninger. Noe som ikke er verdt en ting online egentlig. Alt førsteposten gjør er å synse over hvordan ting har gått frem til nå og trekker raske men ikke nødvendigvis rette konklusjoner basert på det. selv tror jeg sony er villige til å betale en del for å ha de siste eksklusive spillene nå. Virker som de begynner å ta poenget nå som Ken har gått til de evige jaktmarkede i sonytoppen. Ken er nok en litt mer dyktig sjef for sony og tror han har litt mer peiling på at software selger mer en kraftig hardware. Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Selv om Tekken Tag og Tekken 4 førte serien ned i en bølgedal, vil jeg selv påstå at Tekken 5 sannsynligvis er et av de beste i serien. Virker som om litt for mange her er fastlåst i illusjonen av at serien går rett vest, men i mine øyne var nevnte spill et syvmilssteg i riktig retning, og definitivt et kraftig steg på vei opp fra bølgedalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå