Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Nytt anlegg til bil


RH31087

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å finne en bra pakke som har alt som den du linket til kommer til å bli bra vanskelig, og jeg gidder ikke å forsøke en gang.

 

Men jeg skal gi deg noen råd, slik at du ikke faller i samme felle som meg. Ta å tenk over hva du skal bruke anlegget til, og hva det kan hende du gjør med anlegget i fremtiden. Hvis du bare skal ha litt dunking i bilen, kommer det der sikkert til å fungere.

 

Men hvis du har lyst på noe som låter godt, kanskje til og med spiller høyere, så ville jeg heller tatt meg litt tid ved å kjøpe tingene litt etter litt.

 

Det jeg ville ha gjort er å kjøpt en spiller å et godt komponent sett til å ha framme i bilen. Dropp 6*9 tommere. Så kjøper du en forsterker til frontsettet senere å sub og forsterker senere. Da får du spredd ut inkjøpene, å du kan kjøpe kvalitets komponenter. Jeg ville sett nærmere på:

 

www.morel.no (Morel, Us Amps, ReAudio)

www.installbay.no (Hertz, Audison)

www.engenaudio.com (Soundstream, Genesis)

www.iceaudio.no (Focal)

Lenke til kommentar

Et raskt søk, og du hadde finni ut at slike pakkeløsninger har vært spurt om mange ganger...

Sony er vel kanskje en av de dårligere pakkene mener jeg...

Som han over her sier, se deg rundt, og spør her inne hva som er bra, billig osv...

Hvis du sier hvor mye du maks kan bruke, så blir det enklere å finne noe til deg også...

3-4 tusen er kanskje litt i minste laget...

 

2xRE10 = 998,- www.morel.no

1stk soundmagus x-1502 = ca 1400,-

Da har du en grei sub pakke...

Også kan du også se etter kompsett hos morel, og en rimelig 2 kanalforsterker

www.dynabel.no har noen bra og billige forsterkere ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...