lonnj89 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Heia, Tenkte jeg skulle bytte den Halo 3 limited edition platen for den var nokså ripete. Passer jo bra nå også ettersom boxen skal på ferie til tyskland . Men så til saken; har nå skrevet ut dette skjemaet som ligger på xbox.com/no og support også videre. Har skrevet navn og slik men er jeg nødt til å skrive VISA nummeret osv. ettersom det skal være gratis fram til nyttår? Er det noen som har gjort det før og vet hva som skal gjøres? (har ikke fått meg VISA kort ennå heller da, går ikke så fort her i verden ) Takker på forhånd for svar Update 1: Det har naa gaatt to uker siden jeg sendte det inn, og det her enda ikke ploppet noe i post-kassen. Begynner aa bli litt bekymret her naa...Kommer det ikke paa onsdag neste uke, blir det aa ringe og høre hvor lang tid dette egentlig skal ta. Update 2: Det har nå gått 3 uker, og det har enda ikke ploppet noe i postkassen. Så nå begynner jeg å lure på om hva i svarte det er de driver med der borte! Er det ingen som har prøvd denne ordningen før? og hvet sånn ca hvor lang tid det tar? Update 3: Jeeey! Endelig! Tok "bare" 5 og ei halv uke fra jeg sendte det inn til jeg fikk det tilbake Slapp å betale noe også Snakker om perfekt dag, Halo 3 i posten, cod4 og trådløst headset kjøpt på byen. Og endelig kom den extra tuneren til parabolen som skal stå ved siden av boxen...Ahh alldeles perfekt Mvh, mX aka xXSlayerZorXx on live... Endret 3. desember 2007 av mX Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Kan du ikke bare låne kortet til moren eller faren din? Du kunne jo ta kontakt med Xbox Norge el. og høre med dem. For meg virker betingelsene rare http://www.xbox.com/nb-NO/support/discrepl...dconditions.htm Der står det blant annet at betaling skal skje via kredittkort (eks. VISA), men det står ingen ting noen andre plasser om at det koster noe. Navnet og adressen din må tilsvare navnet og adressen på kredittkortfakturaen din, og det er denne adressen som brukes ved levering. Mitt tips er å ta kontakt med noen hos Xbox Norge og høre om det virkelig trengs. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Ok, skal prøve å ringe på dem i morgen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Fint om du poster et svar, så vi ser hvordan det går. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Ok, da har jeg snakket med support og han sa at jeg ikke trengte å ha det med for Halo 3 var gratis frem til 1. Januar 2008! Da skal jeg sende den inn og håpe på det beste Kommer med mer når jeg evt. får den samme platen i retur eller når jeg får en splitter ny plate. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) http://kotaku.com/gaming/halo-3/excuse-me-...here-312221.php HALO 3 er faktisk gratis til 1 FEB, og ikke 1. JAN 2008 Endret 19. oktober 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Oj, mulig jeg hørte feil da... Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 En liten oppdatering: Sendte det inn lørdag den 20. oktober, ingen ting som har ploppet inn i posten enda. FramsendingstidInnen 1-2 dager i Norge, 2-4 dager i Europa og innen 10 dager til resten av verden Vet ikke hvor lang tid de bruker der borte i england, eller hvor lang tid det tar å få det fram dit, men det som Posten sier bruker som regel å stemme...tar det 4 dager tur-retur får jeg det en gang neste uke. Dere hører fra meg når det plopper inn i kassen Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Update 2: se første post! Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Ring på dem og hør hva faen de holder på med. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Ring på dem og hør hva faen de holder på med. Var tanken det ja Skal gjør det på mandagen! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Regel nr 1 er vel å lese ALT av informasjon om byttingen (quote) Når produktene er mottatt av Microsoft, vil det ta fire til seks uker før du får et nytt tilsendt. (quote) Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Regel nr 1 er vel å lese ALT av informasjon om byttingen (quote) Når produktene er mottatt av Microsoft, vil det ta fire til seks uker før du får et nytt tilsendt. (quote) 0_0 Seriøst? hvor ser du dette? Svarte faan, klarer ikke å være uten Halo 3 når Xbox kommer hjem neste uke! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 http://www.xbox.com/nb-NO/support/discrepl...ent-program.htm Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Å dæven ja, det la jeg ikke merke til...! Kunne kanskje ha skrevet det med større skrift eller noe sånt...var jo ikke akkurat synlig ved første øyekast... Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Negative ting er som regel ikke synlig ved første øyekast. Velkommen til verden, mX. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Stemmer det, leste ikke så mye av det heller da. Tok bare å skrev ut det jeg skulle sende inn jeg Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Oppdaterte første post Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå