Lifeform Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hei, Ble tipset av en kollega her i dag om Nutels Kill Bill abonnement, www.nutel.no, til kr. 599,- pr. mnd. Lurer nå på om det også er andre operatører som tilbyr eller kommer til å tilby lignende abonnement? F.eks. Netcom som jeg pr. i dag er kunde hos. Lenke til kommentar
Silverino Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 er vel ikke usansynlig at andre leverandører kommer med lignende tjenester, er vel bare slik utvilkingen i markedet går det da Lenke til kommentar
AyeGee Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Ved bestilling av dette abonnementet forplikter du deg til undersøkelser, smsreklame og telefonsalg. Abonnementet er reklamefinansiert. Ellers et fint abonnement. Har du ORGnr ville jeg heller anbefalt bedrift abonnement fra Netcom og bestilt Netcom fastpris til 249.- Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Ved bestilling av dette abonnementet forplikter du deg til undersøkelser, smsreklame og telefonsalg. Abonnementet er reklamefinansiert. Ellers et fint abonnement. Har du ORGnr ville jeg heller anbefalt bedrift abonnement fra Netcom og bestilt Netcom fastpris til 249.- geez...! dette var bra det ble informert om. prøvde også å ringe Nutel før i dag med inntrykk av litt RAR intromeny, pluss at jeg til slutt rett og slett ble kastet ut av køen. om det bare er snakk om å svare NEI, to-tre ganger i mnd på undersøkelse og telefonsalg så er jo ikke det så gale, men. får titte litt på sistnevnte der. 3000 minutter i det forstår jeg. 50 timer med ringing. burde vel kanskje holde det. håper det kommer flere og bedre slike alternativ snart! Lenke til kommentar
Giftmedbarn Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Uansett så er vi utrolig heldige i Norge. Jeg bor i Canada og her må vi jammen betale skjorta både for abb og for ringing. Det like mye å ta imot samtaler som å ringe selv! Jammen er vi heldige i Norge! Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Uansett så er vi utrolig heldige i Norge. Jeg bor i Canada og her må vi jammen betale skjorta både for abb og for ringing. Det like mye å ta imot samtaler som å ringe selv! Jammen er vi heldige i Norge! Geez....! Får komme deg heimatt da? Har vel forøvrig hørt det samme. Hvordan er det i USA f.eks. ? Forstod de knapt visste hva en SMS-melding var for et par år siden...! Endret 19. oktober 2007 av Lifeform Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå