Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva får en gutt på 17 til og bli sammen med ei på 12?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men hvis det hadde vært din datter som var 12, og mistet jomfrudommen med en på 17 så håper jeg virkelig du hadde brukt vold til de grader

Det er vanskelig å ta stilling til dette da jeg bare er 17 år gammel og har da ikke barn. Men å bruke vold løser nok ingenting. Foreldrene bør uten tvil bli informert om dette, men jeg mener ikke det er din plikt, selv om aldersforskjellen er for stor.

Lenke til kommentar

Du har liksom ikke kommet med en god grunn. At du føler deg forpliktet, er ikke ditt ansvar. Skulle vi alle gjøre hva vi følte oss forpliktet till, vil krenke alle og enhver.

Jeg ville holdt meg unna. Da det faktisk ikke er min sak. Hadde du vært i slekt, eller vært homie med jenta, kunne jeg forstå det. Men når du ikke har noen relasjon what so ever, ser jeg ikke grunnen.

Birger :)

Lenke til kommentar
Men hvis det hadde vært din datter som var 12, og mistet jomfrudommen med en på 17 så håper jeg virkelig du hadde brukt vold til de grader

Det er vanskelig å ta stilling til dette da jeg bare er 17 år gammel og har da ikke barn. Men å bruke vold løser nok ingenting. Foreldrene bør uten tvil bli informert om dette, men jeg mener ikke det er din plikt, selv om aldersforskjellen er for stor.

Jeg er 16, og ser at her må jeg gjøre noe.

Ingen andre gjør noe så da føler jeg meg pliktig til og komme til bunds i dette.

Lenke til kommentar

Jeg er 16, og ser at her må jeg gjøre noe.
Ingen andre gjør noe så da føler jeg meg pliktig til og komme til bunds i dette.

Bare av nysgjerrighet, hvordan har du planer om å fortelle dette til foreldrene?

Ringe til foreldrene?

Meg; Namdalsed god dag!
Dem; Hei hei.
Meg; Jeg er en kjenning av deres sønn, er dere klar over at han har kjereste på 12 år?
Dem; faan, kor e der jævla gut ongin?! Kom ne så æ kan knus tryne dett! Gå å lægg dæ utn kveldsmat jævla idiot!

Store ord..
Lenke til kommentar

Poster som gjest siden jeg har kompiser som sjekker forumet daglig og vil ikke ha dette på meg.

Dette er ikke bra nei. Greit nok, det hadde vært HELT annerledes om hun var 20 og han var 25 som noen sagt tidligere. Men fikk med meg at han var bare ute etter sex? Da er dette definitivt galt!

Uansett, det leder til det neste spørsmålet; Hva tenker henne da? At det er kult å være med en som er 5 år eldre enn henne selv? Hva får henne til å gi etter for han? Jeg har faktisk en som er 12åring som er veldig interessert i meg(noe jeg er veeeeldig skeptisk til og det vet hun om). Så har mer interesse av hva hun føler angående dette.

Min mening? Spør henne, så tar vi det der ifra. Si det til foreldrene er ganske drastisk når du ikke vet begge sidene i en sak. Men hei, det er jo bare min mening så :)

Lenke til kommentar
Poster som gjest siden jeg har kompiser som sjekker forumet daglig og vil ikke ha dette på meg.Dette er ikke bra nei. Greit nok, det hadde vært HELT annerledes om hun var 20 og han var 25 som noen sagt tidligere. Men fikk med meg at han var bare ute etter sex? Da er dette definitivt galt! Uansett, det leder til det neste spørsmålet; Hva tenker henne da? At det er kult å være med en som er 5 år eldre enn henne selv? Hva får henne til å gi etter for han? Jeg har faktisk en som er 12åring som er veldig interessert i meg(noe jeg er veeeeldig skeptisk til og det vet hun om). Så har mer interesse av hva hun føler angående dette.Min mening? Spør henne, så tar vi det der ifra. Si det til foreldrene er ganske drastisk når du ikke vet begge sidene i en sak. Men hei, det er jo bare min mening så :)
Jeg snakker med jenta over msn, hun sier at hun vurderer og gjøre det slutt.Men påpeker at hun ikke tarimot råd fra folk hun ikke kjenner, noe som stempler henne som en umoden 12 åring.Jeg er ikke sikker på om de har hatt sex eller ikke, mest sansynlig har de ikke hatt sex.- Jeg har også jenter som er 2 - 3 år yngre enn meg, som er intriserte.Men når slikt skjer holder man bare en lav profil, og unngår og flørte med dem.
Det at unge jenter er i sammen med eldre gutte er ikke noen nytt i allefall. Men dettte var sykt. Men syns det kunne vert lurt å pratet med jenta hvertfall. Men hvorfor skulle vi apsolutt si det til ferdrene?? hvorfor ikke mødre?
Jeg snakker med jenta nå, som vurderer og slå opp med han. På så kort varsel, er nokk ikke så mye modenhet inn i bildet nei.Jenta får jo status, hun har en kjereste som nesten kunne ha vert pappan hennes :pDet med fedre praten skjønte jeg heller ikke, men de er somoftest både hardere og setter større krav enn mødre.Men folk er forskjellige, også foreldrene.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

herre gud dette er ingen ting...lillesøstra til kompisen min 16 og hun er sammen med en 22 åring!

Jeg klager hele tida på han at vorfor han ikke gjør noen ting, men han driter i det...hvis det var meg jeg hadde gått og knust tryne hans

kjønner meg ikke på han...

Men jeg kjønner lett hva han 22åringen vil

og dette er jo pedofili mens lillesøstra sier at hun elsker vedkommene

helt på tryne

Lenke til kommentar
herre gud dette er ingen ting...lillesøstra til kompisen min 16 og hun er sammen med en 22 åring!

Jeg klager hele tida på han at vorfor han ikke gjør noen ting, men han driter i det...hvis det var meg jeg hadde gått og knust tryne hans

kjønner meg ikke på han...

Men jeg kjønner lett hva han 22åringen vil

og dette er jo pedofili mens lillesøstra sier at hun elsker vedkommene

helt på tryne

Hun er da over sexsuell lavalder ivertfall.

Når man er 16 år begynner man og bli såppas moden i hodet at man klarer og skille mellom rett og galt.

Kan hende han er en bra fyr..

Dessuten, det er nesten like stor forskjell på begge parene her ;)

Lenke til kommentar
Jeg blir bare så gærn når jeg ser dem to kliner med hverandre, ekkelt! :yucky:
Ta saken i egene hender, brekk nesen hans!
Det posetive er jo at han slipper å få hår i munnen da ;)Fra spøk til alvor. Dette er sykt. Være voksen å bli sammen med en som akkurat har lagt fra seg Barbie dokkene. Bra hun ikke er søstra mi, for da hadde hun måtte besøke han på sykehuset noen uker fremover.
Bra sakt :)Skaff dama de en barber høvvel da vell :D
Lenke til kommentar

Gjennombrudd!

Jeg har da snakket en stund med jenta, over msn.

Hun har vist sendt melding til han og varslet om at det er slutt.

Han har ikke svart enda men det er vell kort prosess.

De hadde ikke vert sammen i mer enn 2 uker, og alldrig hatt sex.

Foreldrene til jenta viste om dette, men de hadde alldrig møttes hjemme hos verandre.

Hun hadde lenge tenkt på og gjøre det slutt, så jeg hjalp hun med det :)

Hun virker heller ikke så deppa over det.

Håper andre vill gjøre det samme om de opplever dette.

Jeg er usikker på hvordan det vill gå med meg, kommer han og ypper og vill ha bråk får vi bare bruke nevene til vi begge faller.

Uansett om jeg får en på trynet, det var verdt det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...