KingDingLing Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hei folkens! Fant en del like tråder som denne, men ingen av dem ga meg noe konkret svar. Jeg har spillt en del med optisk mus på Icemat'en min, det fungerte veldig bra. Da jeg oppgraderte til lasermus fikk jeg veldig mye problemer med musa. Den er erratisk og oppfører seg som om den brukes på grus. Den hopper frem og tilbake og henger ikke med. Har konkludert med at glasset ikke reflekterer laseren rett. Kjøpte da en tøymatte, den er litt lik men noe bedre. Fins det noen musmatter som er LAGET for denne musen/musetypen? Takk for alle tilbakemeldinger, bortsett fra negative! Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 https://prisguiden.no/product.php?product_id=41606 fåreslår den derre =) funker bra og er en god mix med g5'en skal kjøpe meg en sånn musemmatte selv snart, nå har jeg ern surface 1030 som er ok, litt liten syns jeg men ok,.. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Svaret er enkelt: SteelPad 5L. Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Når du har Icemat og skal gå videre går du til Razer eXactMat. Kompis av meg har G5 og Icemat. men en gang han prøvde eXactMaten min lurte han på hvor mye jeg skulle ha for den! Helt utrolig digg matte! Stor og mulighet for lowsense og highsense. Lenke til kommentar
Saint Kalopsia Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Enig med SynSwitch. Bruker den med min deathadder og er veldig fornøyd, eneste som kan være minus for noen er vel at den tar en del plass. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Svaret er enkelt: SteelPad 5L. Enig her Bruker denne kombinasjonen selv Lenke til kommentar
Gekonody Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Svaret er enkelt: SteelPad 5L. Enig her Bruker denne kombinasjonen selv What he said. Lenke til kommentar
Heatseeker Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg bruker g5 og Corepad Magna Har brukt denne comboen i ett par år nå og det svikter ikke. Kjempefornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå