Dux ducis Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2003 sjekk den grønne søylen og forholdet mellom fx og 9700 der! Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 skuffende? Hva får man med et Radeon9700Pro kort da? Mvh,Stian Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2003 ja i forhold til ati radeon 9700 da! skulle ikke fx mose 9700? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 hvis man tenker på alle testene samlet så er det nesten lik ytelse på fx og rad9700pro! wtf?! :o Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Med svakere innstillinger, så vil nok FX overgå radeon9700pro endel, og for eksempel i 3dmark2001SE vil det nok bli endel høyere poengsum. Så hvis dette er grunn nok til å betale masse spenn for litt ekstra poeng i benchmarks, så værsågod. Det viktigste er jo at spillene flyter med så høye innstillinger som mulig, og da er radeon helt overlegen i pris/ytelse. (At least so far...) Amen. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Er enig med at det er skufende. Flere som tester får bedre resultater på R9700pro en på GFfx, bland annet Anandtech. Mens Tomshw fik noen andre resultater. Det skuffende er vel egentlig at driverteamet ikke har klart å komme opp med noe bedre etter at de har hat såpas lang tid til å fintune driverene. For at dette er det beste GFfx kan komme med tror jeg ikke er veldig sansynlig. Er det det, så har Nvidia bommet kraftig, lite sansynlig at folk vil bruke 4-5k på et kort som er marginalt bedre en r9700pro, og innimelom dårligere. Var nok samrt av ati å ga for 256bit minnebus. Ingen tvil om at ATI har gode dager, og jeg gleder meg til r350 kommer ut. i bun å grunn er det bare vi som tjener på priskrig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå