vectra94turbo Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 lurer litt på om det går ann og bruke frostveske til bil på pc siden det begynne og bli kjølig om natta nå.. noen som har no erfaring fra det siden tanken min står ute er jeg avhengig av frostveske og gidder ikke vente på postens trege levering Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hvorfor bruke noe annet?! Frostvæske til bil er det man bruker. Dyre, "fancy" væsketilsetninger fra vannkjøleleverandører koster mye mer enn de smaker. Lenke til kommentar
vectra94turbo Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Hvorfor bruke noe annet?! Frostvæske til bil er det man bruker. Dyre, "fancy" væsketilsetninger fra vannkjøleleverandører koster mye mer enn de smaker. ja vet men er det skadelig da??er jo egentlig samme prinsipet. noen som har prøvd?? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 De fleste bruker vanlig frostvæske for bil i vannkjølingen sin Dette fordi det har de egenskapene som trengs for å unngå korrosjon og algedannelse. Vanlig oppløsning for innebruk er 5-10% frostvæske i batterivannet. For utebruk bør du sjekke frostvæskeflasken for blandingsforhold ved den temperaturen du forventer. Husk frostvæske er ikke det samme som spylervæske Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg også bruker batterivann og kjølevæske, funker gull Lenke til kommentar
vectra94turbo Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 De fleste bruker vanlig frostvæske for bil i vannkjølingen sin Dette fordi det har de egenskapene som trengs for å unngå korrosjon og algedannelse. Vanlig oppløsning for innebruk er 5-10% frostvæske i batterivannet. For utebruk bør du sjekke frostvæskeflasken for blandingsforhold ved den temperaturen du forventer. Husk frostvæske er ikke det samme som spylervæske da blir det saker tusen takk for god hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå