Gå til innhold

Gmail har blitt sprekere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg går inn på google.com/app via browseren til telefonen min (Sony Ericsson W810i) og velger å laste ned Gmail så får jeg spørsmål om og installere versjon 1.1.1 (gmail.jar).

Poenget er at jeg har hatt versjon 1.1.1 i i alle fall 6 måneder nå, så enten er ikke gmail programvaren oppdatert på den spesifiserte URL'en, ikke oppdatert til W810i eller så er ikke versjonen så ny.

Lenke til kommentar
Når jeg går inn på google.com/app via browseren til telefonen min (Sony Ericsson W810i) og velger å laste ned Gmail så får jeg spørsmål om og installere versjon 1.1.1 (gmail.jar).

Poenget er at jeg har hatt versjon 1.1.1 i i alle fall 6 måneder nå, så enten er ikke gmail programvaren oppdatert på den spesifiserte URL'en, ikke oppdatert til W810i eller så er ikke versjonen så ny.

Den jeg nettopp lastet ned var 1.1.1, mens den jeg hadde fra før var 1.1.0. Kanskje Amobil er noen måneder for sent ute, hvis du hadde 1.1.1 for et halvt år siden? :roll:

Lenke til kommentar
Den jeg nettopp lastet ned var 1.1.1, mens den jeg hadde fra før var 1.1.0. Kanskje Amobil er noen måneder for sent ute, hvis du hadde 1.1.1 for et halvt år siden? :roll:

Har i alle fall hatt versjon 1.1.1 i 3-6 måneder nå, husker ikke helt nøyaktig. Men dersom det er den "nye" versjonen så er den i alle fall ikke så ny som Amobil vil ha det til...

Tenkte kanskje det var en feil hos Google og at de ikke hadde lagt ut den nye versjonen enda, siden Amobil ikke oppgir noe versjons nummer i artikkelen.

Endret av bidz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1345t12

folkens versjon 1.5.0 finnes i engelsk utgave, trykk på befinner du deg i storbritania eller tyskland

så trykker du på engelsk, så får du opp 1.5.0.

fiksfiks.

Lenke til kommentar

På min WM6 mobil, forsvant alle midlet-applikasjoner når jeg installerte gmail 1.5.0. Dvs. Opera 3.2.1 Opera 4.0 beta OG gmail 1.5.0 forsvant fra midlet manager. Reinstallerte programmene men versjon 1.1.1 av gmail, og det gikk bra.

En annen ting: det burde gå an å logge ut av gmail med mobilversjonen. Når man avslutter, trenger man ikke passord for å logge på igjen.

Lenke til kommentar

Blir litt OT, men siden du nevner å "tiltro google";

Jeg er klar over at Gmail "overvåker" brukerne sine, men i så fall i den form av at programmer scanner gjennom mailen din for å finne ut hva slags reklame de skal gi deg. Og jeg vil knapt kalle dette lese eller snoke whatsoever..

Jeg mener dette er som å si at en selger overvåker folk på gata når han ser på en person for å finne ut om vedkommede er en potensiell kunde.

Og om det sitter en stakkar der ute som har interesse av å se om jeg har blitt medlem av bokklubben eller leger uten grenser, så be my guest..

I bunn og grunn er gmail den beste eposttjenesten jeg har brukt iløpet av de 10 årene jeg har hatt e-mail og jeg kommer derfor ikke til å bytte.

Endret av Melkekartong
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...