Zeph Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Det er stemning for ein ny kåring av den beste avataren på forumet. Dette er ein nominasjonstråd der alle kan kome med sine forslag. Eg skal prøve å oppdatere førstepost etterkvart som forslaga kjem inn så dei same ikkje blir foreslått ørten ganger. For å gjere det enkelt hentar eg reglane frå sist runde, sommeren 2006 som for øvrig fredrik (den gang fredrikrb) vant, utan at eg er i stand til å spore opp vinnarbidraget. 1. En annen bruker må nominere din avatar. Man kan ikke nominerer flere. (Lobbyvirksomhet ikke tillatt). 2. Avhengig av antall nominerte blir enten de 30 første med i konkurransen eller så deler vi opp i semifinaler. 3. Det opprettes poll og folk stemmer som gale. Det er lov å stemme på seg selv. (Lobbyvirksomhet er tillatt, men kan virke uetisk). 4. En heldig bruker stikker av med fleste stemmer og kan sole seg i glansen fram til neste konkurranse. Lykke til og have fun! And the nominees are: MyBigMouth Nominert av Negotiation Håks Nominert av Luchy cecolon Nominert av OML egeulf Nominert av H1lle oblivion_-__ Nominert av JimL Arinomi Nominert av Eplefe -Kiman- Nominert av Ståle mushi Nominert av Bruktbilen Henrik Lied Nominert av MindTooth MindTooth Nominert av Yaricks Bruktbilen Nominert av Deila LarsP Nominert av QBab Wubbable Nominert av KexxY Glint Nominert av Göncz QBab Nominert av .patrick Aidskake Nominert av Datasmurf dann_O Nominert av Fisk1 Fancypants Nominert av Eivicious Underpants Nominert av wwwerner Eplefe Nominert av Alastor Ståle Nominert av mariyo Korka Nominert av fjeddiu Deila Nominert av JFM Gotzone Nominert av Enojo Enojo Nominert av SideburnsKongen Remains Nominert av Martiin fjeiddu Nominert av Korka SideburnsKongen Nominert av Mr.Dahl Datasmurf Nominert av Batnobbit JD_Scrubs Nominert av ekwathne Langbein Nominert av Überadri tommyes Nominert av Henrik C wh1te Nominert av shadowlands Batnobbit Nominert av Revolution Movieheart Nominert av edge TSP Nominert av Snorre Revolution Nominert av Phredrik lago Nominert av Nordgaard Stonemeister Nominert av Noobish_Geek Bundy Nominert av Fancypants e-wok Nominert av carlgutt WheelMan Nominert av Konnis Konnis Nominert av WheelMan Valkyria Nominert av Atald Runar Nominert av danno_O rublings Nominert av Nitrius KoffeinKanin Nominert av Underpants wwwerner Nominert av teletubbiekid Newt32 Nominert av Mevon Negotiation Nominert av Demille Mevon Nominert av Newt32. Kontorstol Nominert av eiv880 Luchy Nominert av Erroneous unge thendrup Nominert av PencilCase Martiin Nominert av Remains kakk Nominert av Kibs Lovskogen Nominert av Jesper Karsrud Evil-Duck Nominert av Kontorstol Zeph Nominert av Lofnes loathsome Nominert av Zeph Endret 21. oktober 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Ooh! Jeg nominerer b-real sin! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg nominerer Håks Jeg nominerer Håks Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Kan man nominere seg selv? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 "1. En annen bruker må nominere din avatar. " Med andre ord, nei ... Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 1. En annen bruker må nominere din avatar. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hvorfor har tråden 5 svar (nå 6), men null visninger? Uansett, her er min nominasjon: cecolon: Lenke til kommentar
QBab Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Nominer meg meg meg! Avataren min løv ' Edit: Jeg trakk tilbake nominasjonen min. Edit2: Jeg nominerer Håks Edit3: Noen hadde vist tatt den før meg, jeg nominerer Larsp istedet Endret 17. oktober 2007 av QBab Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Nominerer egeulf Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg nominerer Arinomi! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg nominerer -Kiman- sin Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 jeg nominerer wubbable sin! må man ha bilde av den eller? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Garantert b-real sin Endret 17. oktober 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 hva gjør man for å få bilde direkte inn i skriftboksen? Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Nominerer Bruktbilen sin Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 jeg nominerer wubbable sin! må man ha bilde av den eller? Ja, det blir for mykje arbeid om eg skal spore opp alle avatarene. Veldig greit om dykk tar med link til profilen med det same. hva gjør man for å få bilde direkte inn i skriftboksen? Du kopierer linken til biletet og skriv følgande: [img=Link til biletet her] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg