Gå til innhold

Stemmer min temp på 8800 Ultra?

kosteb00

Anbefalte innlegg

jeg har nettopp innstallert et EVGA 8800 Ultra KO. Hovedkort er EVGA 680i SLi.

Kortet kjører på 636/2250 og er kun fabrikklokket.

Idle temp ligger rundt 75/80 grader og under spilling 85/95 grader. Kan dette stemme? Virker for meg som veeldig varmt. Noen andre som har dette kortet?

EDIT: ser at det er andre som også sliter med dette. Får nok lete litt etter et kabinett med enda bedre kjøling enn det jeg har i dag.

Endret av kosteb00
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
jeg har nettopp innstallert et EVGA 8800 Ultra KO. Hovedkort er EVGA 680i SLi.

Kortet kjører på 636/2250 og er kun fabrikklokket.

Idle temp ligger rundt 75/80 grader og under spilling 85/95 grader. Kan dette stemme? Virker for meg som veeldig varmt. Noen andre som har dette kortet?

EDIT: ser at det er andre som også sliter med dette. Får nok lete litt etter et kabinett med enda bedre kjøling enn det jeg har i dag.

Tror ikke et nytt kabinett hjlelper, jeg ville heller investert i en ny kjøler.

denne kjøleren skal visstnok være veldig god (ultra deler samme festehull som gtx så vidt jeg vet)

Lenke til kommentar
ka er tempraturen ellers i PC-en din da? kan og hjelpe og vite ka kabinett og ka kjøling du har, kor mange vifter \ plasering osv..

nå ligger kortet på 70 grader med vifte på 90 %. Bråker litt ja. Når jeg spiller har jeg vifta på 100 %. Kabinettet har 2x120mm vifter (Nexus 120mm Real Silent Vifte) og zalman på cpu (CNPS9700LED). Når jeg spiller har jeg vifta på 100 %. Tror nok det kan bli en ny kjøler hvis jeg har plass.

post-94484-1192651097_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...