mcgroven Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Amerikanerne tar seg heller en omgang med Halo 3 enn å gå på kino. Les mer Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Haha. Er nok helt sikkert Halo 3 som har skylda i det ja. Man må vel trøste seg med noe når man er Amerikansk kino/filmbransje og får lave seertall, og da er det jo like greit å skylde på noe annet Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Nei, nå syns jeg de burde fortsette på Halo filmen, så kan Master Chief få folk inn i salen igjen. En Halo film ville nok gjort det sinnsykt bra på "the box office"! Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Nei, dette er helt feil. Nedgang i kinobesøk skyldes såklart piratnedlasting. Hvis Halo 3 er involvert gjelder dette såklart kun piratkopier av spillet. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Samme her, går omtrent ikke på kino lengre. Spilling har nok en del av skylden, men hovedgrunnen for meg er at jeg synbes det er koseligere å bestille DVD-filmer og heller se hjemme i sofaen. Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Kan en grunn være at det ikke kommer ut noen filmer som er verd å se for tiden? Og at spillfronten gjør det voldsomt godt. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Kino er jo oppskrytt, hvem går på kino for å se på et 100-150"+ lerret med satan til lyd?! Not me, da sitter jeg heller og spiller Halo 3 ja, eller eventuelt ser Alle Elsker Mary på 32" ... kan vel hende at det ikke er noe særlig til kvalitetsfilmer på kino der borte i oktober? Kan tenkes ... eller nei, det er nok Halo 3 som har skylda. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hva i svarte... piratene fikk ikke skylden denne gang :-O Det må være første gang... kommer sikkert en uttalelse fra RIAA snart om at det var pågrunn av alle som hadde kopiert utgave av HALO 3 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Skylder de på Halo 3, eller har de gjort en undersøkelse? Virker litt tynt å plukket ut Halo 3 bare fordi aldersgruppen er den samme... Ut i fra erfaringer online kan det virke som folk er yngre, men det er vel en annen diskusjon. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Tomme beskyldninger. Birger Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Kan hende grunnen er så enkel at det er ingen bra/interessante filmer på kino for øyeblikket(?) Men mest sannsynlig er det en blanding av flere grunner Endret 17. oktober 2007 av heanwi Lenke til kommentar
ClintN Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Se for dere dette: MGS4 ute, tomme gater som følge! Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hva i svarte... piratene fikk ikke skylden denne gang :-ODet må være første gang... kommer sikkert en uttalelse fra RIAA snart om at det var pågrunn av alle som hadde kopiert utgave av HALO 3 Tviler på at RIAA kommer med noen uttalelse om piratkopiering av Halo, i og med at RIAA er en interesseorganisasjon for musikkindustrien Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Se for dere dette: MGS4 ute, tomme gater som følge! Ser heller for meg GTA4 ute, blodige gater som følge. Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det er jo faktisk helt ekstremt mange som spiller Halo 3, så det forundrer ikke meg så fælt. Tipper mange heller vil spille det en kveld fremfor å stikke på kino. Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Se for dere dette: MGS4 ute, tomme gater som følge! tror ikke det, jeg skal ikke ha MGS4, heller ikke vennene mine... Lenke til kommentar
ClintN Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Da for dere elke i de tomme gatene da=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg