Trancton Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Vurderer følgende komponenter til DYI PC; Tranctons PC Det jeg ikke har noe særlig peil på er hovedkort og ram, hva fungerer bra sammen etc? Er dette en bra kombinasjon for hovedsaklig spilling? Maskinen skal ikke overklokkes... I tillegg angående høyttalerne..? Har folk noen erfaring med disse? Jeg skal ikke ha noe surround anlegg da jeg har egen hjemmekino som fikser den biffen, men ønsker et lite og bra 2.1 system til maskinen med høy WAF-faktor (hjemmekinoen skylder WAF, så må kompensere litt ) Ellers mottas alle eventuell innspill med stor takk! Forresten; Vista eller XP..? EDIT: Fikset linken til handlevognen Endret 17. oktober 2007 av Trancton Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Du har ikke merka av haka for "lesbar for alle", evnt ikke oppdatert etter du har gjort det Jeg ville valgt XP fremfor Vista, men det er vel bare en smaksak Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Prøv nå.... skulle vært lesbar for alle i sted også, men forsøker med denne linken om det er noen forskjell... Trancton's PC Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Passer det der ja men har hørt raptor-diskene ikke vil gi noe bedre ytelse lengre. Og prosessor ser jeg ikke i lista der Endret 17. oktober 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Passer det der ja men har hørt raptor-diskene ikke vil gi noe bedre ytelse lengre. Og prosessor ser jeg ikke i lista der Hehe, right you are! Var bombe på at jeg hadde lagt inn CPU'en. Hadde sikkert bare tenkt hvilken, men glemt å legge inn. Lagt til nå, samt fjernet raptor'en. Om den uansett er noe oppskrytt, samt at jeg har hørt den bråker noe, så er det like greit å droppe den. Har en western på 250 gigs jeg kan kjøre som OS disk da evt. Endringer gjort... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Da ser det bra ut, men du kan sikkert velge en større PSU. Ser den kommer på over 1000kr alle andre steder enn shg.no, så da finnes det bedre alternativer Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Noen som har erfaring med CPU-viften jeg har valgt? Har lest at man kan få problemer med plass, kan det være et problem med det aktuelle HK og kabinettet jeg har plukket ut, noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå