JV Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Oh happy day! Makan til irriterende dame på radio skal en lete lenge etter. Prøver desperat å være kontroversiell men jeg blir bare provosert av helt feil grunner. Arti med ei dame som skal være så tøff, men når ting butter litt imot begynner hun å grine på radio (ref. saken med Marianne Aurli). Måtte bare få det ut. Noen som er enig? Endret 17. oktober 2007 av JV Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Har aldri likt Mina ... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 En gledens dag! Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Håper Kent eller Torkil DOG MED Else kan få ta timene hun hadde på radio Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Ikke noe å rope hurra for for meg. Hørte en del på henne, syntes showet var bra. Men det var lenge siden, har ikke fulgt med på 1 år++... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 yess, endelig kvitt sjefsmerra. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Stod at hun ble allikevel?? http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article957831.ece Men kan godt hende hun er ferdigh med trondhjem da? Lenke til kommentar
JV Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Håper Kent eller Torkil DOG MED Else kan få ta timene hun hadde på radio Utrolig enig Lenke til kommentar
Tech9 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Stod at hun ble allikevel?? http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article957831.ece Men kan godt hende hun er ferdigh med trondhjem da? Den saken der er fra tidligere (09.10.07), da det var snakk om at hun skulle flytte. Var vel først i dag, eller i går kanskje, at hun fikk fyken. Jeg hørte på Mina omtrent hver dag, av mangel på noe bedre. Like greit at hun er ferdig i P3. Få inn noen med litt mer i hodet, men som likevel kan snakke rett fra levra. Mye av det Mina kom med ble rett og slett for dumt, og ikke minst barnslig. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Var litt artig når hun dreit på direkten (samme show som var grunnen til at hun ble sparket) har bare hørt på p3 i ca en uke, hun hadde et helt greit program, morsom til tider Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Prompet hun på direkten? Hva er så galt med hun da? Sprek dame Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Så utrolig deilig å bli kvitt henne Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hun var den beste på P3 siden Marte Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Synd eigentlig, eit av dei få programma eg likte på p3. Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hun var den beste på P3 siden Marte Jeg savner og marte håper ho snart kommer tilbake Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hun er sikkert en grei dame, men følte ofte at hun overdrev litt vel mye. Akkuratt som det var blitt hennes greie at hun var så "mye" at hun liksom alltid måtte være det. Og da er det bare litt teit. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hun er sikkert en grei dame, men følte ofte at hun overdrev litt vel mye. Akkuratt som det var blitt hennes greie at hun var så "mye" at hun liksom alltid måtte være det. Og da er det bare litt teit. Enkelte har bare det behovet Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg tror hun er en dame med mye "energi". Men tror hun overdrev likevel, pga det var liksom blitt henne til slutt. Ingen er så overkill hele tiden. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Både synd, og samtidlig bra.. Jo mer det står om henne i media, jo flere sprø ting finner hun på.. Hadde sansen for "Mina" på P3 i fjor sommer, men hun tar jo bare mer og mer av.. Det ble for mye, og fikk sparken til slutt.. Savner Mina si "Goood pree-freeedag folkens" i starten av torsdagssendingene sine.. Endret 23. oktober 2007 av espennyh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå