ostehøvel Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Hei! Sitter på bredbånd fra telenor, er ikke sikker, men tror det er fiber. Det kjører hvertfal på PPoE (brukernavn og pass) Trenger da en grei vanlig router, den vi fikk fra telenor er noe dritt(zyxel ellerno) Faller ut hele tiden og er bare ustabil. Så litt på DENNE men ser at det står "ADSL 2/2" hva betyr dette? Kan den ikke brukes på annet enn adsl 2? mvh, Hans Endret 17. oktober 2007 av sjeefen Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Telenor har vell ikke begynt og levere fiber til privat personer ? Anbefaller http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331482 (D-Link ADSL2+ Router m/ QoS, 4P switch ) Dlink er stabilt og har aldri hatt problemer med det Den takler vanelig adsl og Adsl2+ Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Det er jo samme som jeg linker til da, bare den jeg fant er billigere Har selv en Dlink Trådløs router som alltid har fungert ypperlig i ett annet nettverk. Så jeg bestiller nok den da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå