Gå til innhold

Leoparden er klar

Anbefalte innlegg

Blir dette OSet det som følger med bærbare allerede fra 26 okrtober, eller tar det litt tid? Og er det noen som har hørt noe mer om ryktene angående nye macbooks til lanseringen av Leopard?

AtW

Dette er jeg også veldig interessert i å vite. Er i ferd med å kjøpe meg en Mac nå, og hvis ikke Leo er med synes jeg det blir temmelig skralt.

Det er med, dama kjøpte Mac i dag, og da var det med.

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Splendid!

Da er det like før en slik kommer i hus.

Haha.. Nå kommer jeg til å le hvis Apple lanserer nye MB-er 6. november.

..neida.

Det er vel egentlig idiotisk å bare vente. Plutselig kommer det ikke alikevel og så blir du gående å vente i evigheter på at noe skal komme siden du vet det er lenge siden de oppgraderte sist.

Endret av JonT
Lenke til kommentar
Splendid!

Da er det like før en slik kommer i hus.

Haha.. Nå kommer jeg til å le hvis Apple lanserer nye MB-er 6. november.

..neida.

Det er egentlig idiotisk å vente. Plutselig kommer det ikke alikevel og så blir du bare gående å vente i evigheter på at de skal komme noe siden du vet det er lenge siden de oppgraderte dem sist.

Ting tyder jo på at det tiden er moden for en ny MB snart, men om det bare er små modifiseringer av CPU-speed er det ikke så veldig plagsomt, og man har jo glede av å ha maskina tidligere også.

AtW

Lenke til kommentar

Altså, hehe, hvis det er fordelaktig å vente med å kjøpe noen dager, så gjør jeg selvfølgelig det. Er ikke slik at jeg hadde tenkt til å bestille før nærmere helga eller noe lignende uansett (og om det bare er snakk om noen dager ekstra før en ny MacBook kommer, så venter jeg selvfølgelig på at det skjer).

Jeg tenker på topputgaven av MacBook (ikke Pro), med 2GB RAM. Googla litt, og ser at det går rykter om en ny MacBook veldig snart (så noen som mente allerede denne uka her), da blir det vel til at jeg venter noen dager og ser det an :)

Endret av CAT-scan
Lenke til kommentar

Blir MB skiftet ut, blir hele serien skiftet ut, ikke bare de hvite. (Med mindre Apple finner på noe meget spesielt.)

Det mest sikreste ryktet er at grafikkortet blir byttet ut med Santa Rosa-kortet GMAX3100 som er ganske mye bedre. (Ryktet basert på at en mystisk driverfil med GMAX3100 i navnet ble funnet i Leopard). I tillegg har det lenge vært rykter om at Apple skal lansere MB i Aluminium som er tynnere, tynnere kanter til skjermen, billigere og med noe spesielt med touchpadden. Men de disse ryktene kommer fra MacRumors.com så jeg vet ikke helt om de er til å stole på.

Diskusjonstråden på Macrumors.com om driver funnet

Endret av JonT
Lenke til kommentar

Aha, jeg tenkte hele veien hovedkort istedenfor MacBook :)

Ok, så det er snakk om en slags forandring i hele serien snart. Det er jo interessant, men kun om det skjer innenfor en periode på et par-tre uker (for min del). Ikke har jeg spesielt lyst på en MacBook i alu heller (ikke at det er det viktigste i verden, men skal jeg først kjøpe meg en Mac så vil jeg pokker meg være fornøyd med designet også).

Grafikk-løsning er ikke veldig interessant for min del, i alle fall ikke hvis det ikke innebærer et ytelsehopp når det gjelder videoredigering. Om jeg kan få mer RAM og klokkefrekvens for mindre penger, så hadde jo det vært ypperlig. Hadde ikke blitt lei meg om jeg fikk 1394b heller (selv om det ikke er så veldig viktig).

Hvordan er det med skjermene til MacBookene egentlig? Har disse de nye LED-baklysene, eller var det slik at det var Pro-versjonene som fikk disse?

Lenke til kommentar

Tja, da ser det ut til at det kanskje blir neste uke?

Finnes det noen muligheter for at dette kan dra ut veldig lenge tror dere, eller finnes det gode muligheter for at MacBook blir oppdatert relativt snart?

Det er ikke slik at jeg er avhengig av å kjøpe en nå, men det hadde jo vært kjekt å ikke måtte vente så altfor lenge.

Lenke til kommentar
Du mener det kan drøye helt til Januar altså?

De ryktene virker rimelig tynne, det skal sies, men det hadde vært kjipt å vente helt til Januar :)

Enten vil de nok lansere i første halvdel av november, i passende tid før jul og black-friday. Eller i Januar. Noe annet kan jeg ikke tenke meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...