Campin Carl Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Løst Kan stenges hvis en moderator har lyst til det Ok, ikke lynsj meg hvis dette er feil kategori! 1. Problemet er at jeg ikke får spilt spill som bruker DirectX 9.0c. 2. Problemet er at jeg ikke får oppgradert DirectX. Jeg lastet ned Unreal Tournament 3 Demo, Call of duty 4 Demo og Timeshift demo fra Gamer.no, jeg prøvde og innstalere de, det gikk smertefritt med CoD4 og timeshift, men UT3 hadde litt problemer sp jeg måtte restarte, etter det har ikke jeg fått spilt noen spill bruker DirectX Jeg prøvde og laste ned fra Microsoft sine hjemmesider, men de komplett umulige og navigere, så jeg finner mye annet rart med Directx og gjøre min ikke noe som har et enkelt navn DirectX 9.0c driver eller noe annet enkelt navn. Og jeg gleder meg noe sykt til Tabula Rasa som kommer ut idag, så det var litt kjipt at det måtte bli sånn nå. Jeg får spilt cs 1.6 siden det går på OpenGL men jeg er drittlei det, så værsåsnill og prøv og hjelp meg! Og ja, jeg har prøvd og reinnstallere DirectX 9.0c, men jeg er fortsatt ikke sikker på om jeg har funnet den rette! Endret 17. oktober 2007 av Campin carl Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 hvilket skjermkort har du? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Nedlastinga av Directx 9.0c: http://www.softwarepatch.com/windows/directx.html Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Løste problemet med Win 2000 løsning jeg fant i en gammel tråd fra '04 Systemgjenoppretting er en flott ting! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå