Fotofashion Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Tok disse i går kveld, rakk ikke lyset så måtte bruke mobilen til fokus hjelp .. men det funka. Endret 18. oktober 2007 av DeViSoR Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 På det første fungerer ikke positurern til hennes fordel i det hele tatt. Den får henne til å virke unaturlig strukket. Det andre fungerer mye bedre for henne, og for komposisjonen - som jeg liker godt. Tenker litt på at hun "bruker" den tomme delen av bildet med blikket. I det hele tatt synes jeg det fungerer ganske bra, om man ikke ønsker seg mer kontakt med modellen. Det er ikke noe som plager meg, ettersom jeg ikke kjenner vedkommende. Det eneste jeg definitivt ville gjort med det siste bildet er å rette veggen. Skal man tilte bilder bør man gjøre det i en så stor grad/vinkel at det ser tiltenkt ut. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 På det første fungerer ikke positurern til hennes fordel i det hele tatt. Den får henne til å virke unaturlig strukket. Det andre fungerer mye bedre for henne, og for komposisjonen - som jeg liker godt. Tenker litt på at hun "bruker" den tomme delen av bildet med blikket. I det hele tatt synes jeg det fungerer ganske bra, om man ikke ønsker seg mer kontakt med modellen. Det er ikke noe som plager meg, ettersom jeg ikke kjenner vedkommende. Det eneste jeg definitivt ville gjort med det siste bildet er å rette veggen. Skal man tilte bilder bør man gjøre det i en så stor grad/vinkel at det ser tiltenkt ut. Protip; ikke fotografer damer rett forfra, og ikke fotografer hendene i slik vinkel som du har på det første (du ser at de ser for store ut?, snu den tynneste siden til, om du har mulighet) =) mere feminint om du vinkler henne litt =) Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 takk for go og ærlig kritikk.. skal få med meg dette til neste gang Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 liker selv stilen, men kom gjerne med kritikk Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Siste bildet Jeg syns lyset blir for hardt og både arm, ansikt og skjorte lider av det. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Synes det ene benet hennes ser mye større ut jeg. Fortsatt hadde det gått greit å vinkla hele kroppen hennes litt for å vise henne litt mere feminint. Men bedre enn de to første =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå