Gå til innhold

bk: 2 helfigurer av lise (edit, lagt til 1 bilde i reply)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På det første fungerer ikke positurern til hennes fordel i det hele tatt. Den får henne til å virke unaturlig strukket.

Det andre fungerer mye bedre for henne, og for komposisjonen - som jeg liker godt. Tenker litt på at hun "bruker" den tomme delen av bildet med blikket. I det hele tatt synes jeg det fungerer ganske bra, om man ikke ønsker seg mer kontakt med modellen. Det er ikke noe som plager meg, ettersom jeg ikke kjenner vedkommende.

Det eneste jeg definitivt ville gjort med det siste bildet er å rette veggen. Skal man tilte bilder bør man gjøre det i en så stor grad/vinkel at det ser tiltenkt ut.

Lenke til kommentar
På det første fungerer ikke positurern til hennes fordel i det hele tatt. Den får henne til å virke unaturlig strukket.

Det andre fungerer mye bedre for henne, og for komposisjonen - som jeg liker godt. Tenker litt på at hun "bruker" den tomme delen av bildet med blikket. I det hele tatt synes jeg det fungerer ganske bra, om man ikke ønsker seg mer kontakt med modellen. Det er ikke noe som plager meg, ettersom jeg ikke kjenner vedkommende.

Det eneste jeg definitivt ville gjort med det siste bildet er å rette veggen. Skal man tilte bilder bør man gjøre det i en så stor grad/vinkel at det ser tiltenkt ut.

Protip; ikke fotografer damer rett forfra, og ikke fotografer hendene i slik vinkel som du har på det første (du ser at de ser for store ut?, snu den tynneste siden til, om du har mulighet) =) mere feminint om du vinkler henne litt =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...